BUDITE BOLJI OD KONKURENCIJE: Evo kako treba kreirati idealan opis prodajne vrednosti

Promo

Predlog vrednosti koju nudite svojim potrošačima jeste suština svega što vas izdvaja od ostalih konkurenata. Kako bi potencijalni kupci tačno znali šta dobijaju, važno je da im ovaj aspekt bude jasno prenesen kroz svaku poruku koju šaljete javnosti.

Ako nemate jasno definisanu vrednost, koja je ujedno i identifikator vašeg brenda i biznisa, ne možete privući pažnju ciljne grupe. Predlog vrednosti nije slogan, već misao koju će klijenti po automatizmu razumeti, čim dođu u kontakt sa vašim proizvodima.

Postoji mnogo načina da se kreira predlog vrednosti, ali koji god da izaberete, neophodno je da kao krajnji rezultat ima jasno dokumentovan tekst koji će opisati šta želite da postignete. Zato smo pripremili nekoliko saveta koji vam mogu pomoći u tome.

Promo 
foto: Promo

Tri elementa predloga vrednosti

Ako zamislimo da vaš predlog vrednosti stoji na web sajtu i ima za cilj da opiše šta nudite drugačije od ostalih i šta mogu da dobiju od vas, onda možemo razgovarati o 3 odvojena elementa koji su neizostavni delovi tog prikaza.

Naslov

Postoji čitava nauka o kreiranju dobrog naslova, koja vas uči da on ne bi trebalo da bude predugačak, da može da se sastoji od maksimalno 8 reči, da nudi poziv, ali ne otkriva previše i možda najvažnije: da ponudi mamac koji će publika uhvatiti kako bi se zainteresovala. Dakle, dobar naslov mora imati naznake vrednosti, kako bi čitalac znao šta je to što ga čeka i šta može da dobije.

Promo 
foto: Promo

Paragraf

Kada pređete na pisanje opširnijeg opisa, koji takođe ne bi trebalo da bude predugačak, možete zaboraviti na tajnovitost i misteriju, jer će ljudi ovde želeti da pročitaju konkretne informacije o tome šta im vi zapravo nudite i zašto ste idealan izbor za njih upravo vi, a ne neko od vaših konkurenata.

Zadatak koji je pred vama jeste da opravdate sve što ste im rekli u naslovu, tako da čitalac dobije odgovore na svoja pitanja i ne oseti se iznevereno.

Promo 
foto: Promo

Vizuelni element

Najzad, treći element koji je neizostavan zbog samog korisničkog iskustva, ali i psihologije čitaoca, jeste vizuelni element. To može biti video-zapis, info-grafik ili statičko vizuelno rešenje. Ono što je neophodno jeste da ovaj element dodatno naglašava ključne poruke iz tekstualnih segmenata svog opisa.

Promo 
foto: Promo

Dakle, pokušajte da predstavite dokaze koji će potvrditi da je vaš proizvod pravi izbor. To možete učiniti kroz prikaz proizvodnog procesa ili kroz snimak korišćenja. Ljudima je neophodno dodatno objašnjenje koje možete ponuditi kroz animaciju.

Promo 
foto: Promo

Opis predloga vrednosti je jedan od ključnih segmenata vaše prodajne priče i procesa. Da biste mogli da dođete do klijenata i objasnite im zašto ste vi pravi izbor, važno je da imate osnovu koja će se kasnije nadograđivati u zavisnosti od toga sa kim razgovarate i kome predstavljate koji segment proizvoda. Da u ovome uspete, neophodno vam je znanje i jasna struktura prodajnog procesa. Zato upišite sertifikovanu jednogodišnju obuku za menadžment u prodaji i obučite se da budete profesionalci u ovom poslu sa kojima će svi želeti da sarađuju.

Promo tekst