Čarolija zajedništva u srcu Coca-Cola novogodišnje kampanje
Praznična čarolija je svuda oko nas, a najlepša je kada delimo zajedničke trenutke i stvaramo neprocenjive uspomene. Pod novom brend filozofijom – Real Magic, Coca-Cola nas podseća da se posebna praznična čarolija krije u trenucima povezanosti.
Novogodišnja Coca-Cola kampanja, ističući praznični duh, ove godine slavi zajedništvo. Čarolija se upravo krije u trenucima koje delimo jedni sa drugima, bez obzira na fizičku udaljenost. Deljenju nas uči i novogodišnji Coca-Cola TV spot, kroz priču o dečaku koji pokreće čaroliju pravljenjem dimnjaka od kutija u zgradi u koju se nedavno doselio.
Ovo je prva Coca-Cola novogodišnja kampanja zasnovana na brend filozofiji nazvanoj Real Magic. U pitanju nije kratkoročna kampanja, već filozofija brenda. Na ovaj način kompanija slavi čaroliju koju svi ponaosob posedujemo. Sa osveženim vizuelnim identitetom Coca-Cole i logotipom nazvanim „Zagrljaj“, slavimo ljubav, prijateljstvo, drage uspomene i neočekivane, jednostavne trenutke koji nas inspirišu.
U istom duhu, novogodišnja kampanja veliča i slavi ljudsku dobrotu koja je više nego ikada potrebna, a malo mašte i dobre volje je sasvim dovoljno da se pokrene čarolija zajedništva. Jednostavna i optimistična poruka jedinstva, uključenosti i pozitivne energije nas podseća da sve što nam je potrebno jesu zajednički trenuci koji nas povezuju u ovom nesavršenom svetu.
Pogledajte celu priču na sledećem linku.
Promo tekst