Među mladima vrlo popularna kozmetička kuća Laš (Lush) danas je ugasila svoje naloge na više društvenih mreža kako bi ukazala na njihov negativan uticaj na mentalno stanje ljudi.
Nalozi Laša na Fejsbuku, Instagramu, TikToku i Snepčetu su od danas ugašeni. Na sličan potez se ova kompanija, popularna među mladima, generacijom Z i milenijalcima, odlučila i pre dve godine ali se posle nekog vremena ponovo vratila.
Iz Laša navode da njihovi proizvodi pomažu ljudima da se opuste i posvete pažnju sebi i svom zdravlju, dok društvene mreže rade upravno suprotno - onemogućavaju ljudima da se odmore i isključe.
Laš kozmetiks ima više od milion pratilaca na Fejsbuku i više od 659 hiljada na Instagramu i 900 prodavnica širom sveta. Kompanija - poznata po svojim organskim solima za kupanje, šamponima i sapunima će ostati na Tviteru i JuTjubu dok će se na mreže koje je napustila vratiti kada postanu sigurnije okruženje za korisnike.
Laš je inače poznat kao "aktivistička" kompanija koja se zalaže za brojna društvena i ekološka pitanja uključujući BLM proteste, borbu protiv deforestacije i promociju održivosti.
Fejsbuk je trenutno u verovatno najvećoj krizi u svojoj 17 godina dugoj istoriji zbog govora mržnje i širenja dezinformacija koji su poprimili oblike epidemije na platformi.
Kurir.rs/CNN