Rast broja korisnika prati i rast prihoda, pre svega postpaid korisnika i korisnika kablovskih usluga, što predstvlja i stabilne izvore prihoda, naveo je M:tel
Kurir je tražio komentar od Mtela povodom napada Marinike Tepić o lošem poslovanju ove kompanije.
Odgovor kompanije M:tel prenosimo u celini:
"U periodu od 2012. godine, kada Vladimir Lučić dolazi na čelo kompanije, do danas svi parametri u poslovanju kompanije M:tel beleže rast. Preciznije, u 2012. godini M:tel je bio treći operator na tržištu mobilne telefonije sa najmanjim učešćem na tržištu, dok je danas prvi po broju korisnka mobilne telefonije sa 34,50 odsto.
Od 2015. godine M:tel počinje sa pružanjem usluga kablovske televizije i interneta i ulazi u razvoj i izgradnju potpuno nove optičke mreže kroz greenfield projekat i ostvaruje pokrivenost stanovništva broadband servisima od 90 odsto.
Ova pokrivenost je omogućila da je danas M:tel prvi po broju korisnika televizijskih usluga sa 37,18% tržišnog učešća.
Rast broja korisnika prati i rast prihoda, pre svega postpaid korisnika i korisnika kablovskih usluga, što predstvlja i stabilne izvore prihoda. Tako u odnosu na isti period prošle godine prihodi od postpejda su porasli za 9 odsto, prihodi od kablovske televizije za 6 odsto i od kablovskog internta 14 odsto. Rast ovih prihoda je zabeležen i u prethodnim godinama poslovanja.
O uspešnosti poslovanja kompanije M:tel, u periodu kada je Vladimir Lučić bio na čelu kompanije, svedoče i bilansi M:tela. Na uspešnost poslovanja ukazuje činjenica da je u celom periodu od 2012. do 2020. godine Mtel poslovao sa dobitkom, a od 2014. godine do 2020. beleži i rast neto dobiti svake godine", navedeno je u saopštenju M:tela.