Iako građani plaćaju priličan iznos mesečno za čuvanje vrednih stvari u sefu, u pojedinim bankama, oni moraju da čekaju i duže od pola sata kako bi uopšte dobili pristup svojim dragocenostima.
Naime, takva iskustva je imao i jedan Novosađanin, koji je, revoltiran zbog čekanja, banci poslao email u kojem je zahtevao da se ovaj problem reguliše. Njegov email objavljen je i na Fejsbuk profilu Udruženja potrošača "Efektiva".
- Ja sam vaš klijent, imam tekući račun i sef u Novom Sadu. Svaki put kada dođem u sef, čekam minimum pola sata za pristup sefu. Ovo je nečuveno. Da se jednom desi, ništa ne bih rekao, ali baš svaki put... Radnici se žale da niko nije zaposlen u sefu nego sa šaltera moraju da idu da usluže klijente koji žele u sef, i da ne mogu obe stvari da rade. Direktor filijale nam je rekla da promenimo banku ako nam se ne sviđa. Sramotno! - zaključio je ovaj Novosađanin.
On je banku zamolio da to reguliše i ljutito dodao da, ako plaća neku uslugu, očekuje da mu je ona i na raspolaganju.
- Ako naplaćujete 1.200 dinara za sef, a imate stotine sefova, onda je red da me neko i usluži kada toliki novac dajem za sef. Najbolje da naplaćujete uslugu, a ne vršite je savesno. Ne mogu i pare i nerad. Ako nemate zaposlenog u sefu, zatvorite sef. Ne mogu i jare i pare u životu - zaključio je on.
(Kurir.rs/R.K.)
Bonus video: