Uoči otvaranja pete Effie sezone u Srbiji, među članove najvišeg organa Festivala, zaduženog za rukovođenje čitavim programom, izabrana je Ana Marković, izvršna direktorka Espreso grupe koja je deo Adria Media Group.
"Velika mi je čast što ću naredne četiri godine biti deo Organizacionog odbora Effie Awards i privilegija što sam u društvu nekih od najvećih profesionalaca iz industrije. Effie, kao jedno od najvećih marketinških priznanja, svake godine podiže lestvicu kvaliteta i standarda, a na nama je da obezbedimo da zadrži svoju prestižnu reputaciju. Kompanija iz koje dolazim, Adria Media Group, jako puno polaže na efikasnost, efektivnost i performanse u celokupnom poslovanju, što je verujem jedan od razloga zbog koga i jesmo deo ove priče. Za mene lično, ovo je dodatni podstrek i motivacija da budem još posvećenija u svom radu – rekla je Ana Marković ovim povodom.
Jelena Ivanović, izvršna direktorka International Advertising Asociation (IAA Serbia) je naglasila da je izbor članova Organizacionog odbora jedna od najvažnijih faza u Effie procesu, jer se radi o najodgovornijem telu od čijeg rada zavisi kvalitet Festivala u naredne 4 godine. "Opredelili smo se za ljude sa mnogo iskustva i znanja, ali i one koji prepoznaju značaj Effie-ja za razvoj tržišta komunikacija u Srbiji i spremni su da daju lični doprinos", izjavila je Jelena.
U nadležnosti Organizacionog odbora su: određivanje sadržaja programa i njegova realizacija u skladu sa Effie WW smernicama, obezbeđivanje budžeta, imenovanje predsednika i potpredsednika Effie žirija, sastav dvostepenog žirija, kao i određivanje takmičarskih kategorija za određenu godinu.
Međunarodna Effie pravila koja se odnose na formiranje ovoga tela nalažu da ono bude reprezentativno, odnosno da se u njemu moraju naći predstavnici globalnih, regionalnih i lokalnih kompanija, odnosno agencija i medija.
Effie Awards je festival sa međunarodnom licencom koji se održava u 55 zemalja.
Effie nagrade su globalno poznate među oglašivačima i agencijama kao nagrade koje ističu efektivnost komunikacija, odnosno one koje prepoznaju sve oblike komuniciranja koji doprinose uspehu brendova.
U Srbiji se održava od 2017. godine.
Promo