STRAŠNO

NOVA PREVARA NA INTERNETU: Beograđanka poručila džemper, a DOBILA OVO! Odgovor trgovca je ŠOKIRAO: "Je l ste ciglu dobili možda?"

Foto: Profimedia

Sve veća crna lista onlajn trgovaca i sve više prevara na internetu

Sa pandemijom koronavirusa ljudi su se okrenuli trgovini preko interneta. To pokazuju i podaci da je onlajn trgovina porasla za čak 80 odsto otkako je počela pandemija. Kako je sve više kupaca koji poručuju razne proizvode, kozmetiku i graderobu preko profila i stranica na društvenim mrežama, tako se znatno povećao i broj trgovaca koji u ogromnom broju slučajeva prevare kupce. O tome svedoči i sve veća crna lista onjaln trgovaca, ali i svakodnevne objave prevarenih građana na društvenim mrežama koji dele svoja neprijatna iskustva sa svojim pratiocima.

Foto: Profimedia
foto: Profimedia

Objava jedne Beograđanke u jednoj grupi na Fejsbuku šokirala je sve članove. Naime, ona je podelila svoje negativno iskustvo sa jednom stranicom na Fejsbuku preko koje je poručila crni džemper.

- U četvrtak sam poručila džemper koji mi je trebao za subotu. Kurir mi je jutros doneo paket koji sam preuzela. Na paketu piše da je u pitanju crna tunika, a ja sam dobila plavu, ni nalik onome što sam poručila. Ima rad na rukavima koji na onom modelu koji sam poručuila nema i izrez sa strane koji takođe nema na modelu koji sam poručila - napisala je ona i dodala:

- Nema nikakve etikete, čak ni one na kojoj piše na kojoj temperaturi treba prati i održavati materijal. Izgleda kao da je nošena - objasnila je ona.

Prema njenim rečima, pomislila je da je prodavac prenatrpan porudžbinama i da je taj paket njoj greškom poslat pa je, s obzirom na to, i poslala poruku prodavcu u nadi da će se rešiti nesporazum.

- Dobila sam neljubazan odgovor i uporno tvrđenje da je to model koji sam poručila uprkos mojim slanjem slika i upoređivanjem. Na moj odgovor da je u pitanju prevara napisali su mi "Je li ste ciglu dobili možda?" - napisala je ona i dodala:

Foto: Printscreen
foto: Printscreen

- Na kraju se završilo tako što su samo otvarali poruku i odjavili se bez ikakvog odgovora i objašnjenja. Ošetećena sam za 1.200 dinara i nije mi žao jer su to nikakve pare, ali neću da dozvolim da neko napravi grešku kao ja, jer se može desiti da poruči više stvari i bude oštećen za veće pare.

Kurir.rs/ A. K.