Olakšano prijavljivanje saobraćajnih problema u gradu
BEOGRAD - U želji da komunikacija sa sugrađanima bude unapređena i olakšana, Sekretarijat za saobraćaj i „Beokom servis” proširili su listu problema i zahteva koji se mogu prijaviti na besplatan broj telefona tog servisa 0800-110-011, izjavio je za Beoinfo sekretar za saobraćaj Bojan Bovan.
– Od sada će građani moći da prijave oštećenja ili krađu saobraćajne signalizacije, da sugerišu u kojoj zoni ili ulici je potrebno postaviti signalizaciju za smanjenje brzine vozila, da je potrebno semaforizovati određenu raskrsnicu ili promeniti signalizacioni plan. Građani se mogu žaliti na režim saobraćaja, uputiti zahtev da se promeni smer u ulici, da se od dvosmerne napravi jednosmerna ulica i slično.Takođe mogu uputiti zahteve da se obeleži kolski ulaz, mogu prijaviti rupe u asfaltu, predlagati uspostavljanje nove linije gradskog saobraćaja, kao i produženje ili skraćenje linije, postavljanje ili ukidanje stajališta, mogu se žaliti na vozače, kontrolore, ispravnost ili čistoću vozila – precizirao je Bovan.
Procedura prijema zahteva, predloga i prijava građana definisana je tako da će svi koji pozovu „Beokom servis” u najkraćem roku dobiti povratnu informaciju od operatera, rekao je Bovan i dodao da će se obe službe potruditi da informacija bude vraćena u roku od 48 sati.
Prijave se takođe mogu proslediti u „Beokom servis” sa mobilnih telefona na broj 011/3090-007 ili ih građani mogu poslati na adresu bks@beograd.gov.rs, zatim preko linka na sajtu grada „Begradski pozivni centar” ili ih dostaviti lično u Tiršovu 1 (četvrti sprat).