Pre sedam godina u Šapcu, tačnije 2. oktobra 2015, svečano je otvorena nova fabrika za proizvodnju Sinalco proizvoda za čiju gradnju je dobijena podrška Evropske banke za obnovu i razvoj. Izgrađena je proizvodna hala od 2.600 m2, dok su proizvodni pogoni nove Sinalco fabrike opremani po najsavremenijim zahtevima industrijske proizvodnje Evropske unije i Nemačke. Proširenjem kapaciteta i ulaganjem 1,5 miliona evra u fabriku otvorila se mogućnost za nova radna mesta na koja se zapošljavaju mladi ljudi, a posebno je značajno što je deo novca iskorišćen za prečišćavanje otpadnih voda, dok je drugi deo uložen u kvalitet proizvodnje.
Kompanija vodi računa o proizvodnji, o flaširanju i pakovanju, ekološki opravdanim procesima i obuhvatu biološki razgradljivih materija. Takođe, neprekidno radi na poboljšavanju procesa proizvodnje kako bi se smanjio otpad i zaštitilo okruženje.
Sinalco je dobar primer da imamo obučene i preduzimljive ljude sposobne da sklope važne ugovore i saradnju sa cenjenim nemačkim kompanijama koje su osetile pogodnu klimu za proširenje poslovanja u Srbiji.
Pomenuti projekat svakako je jedna od najvećih investicija nemačkih preduzeća u našoj zemlji i potvrđuje da je ona značajno područje investicionog ulaganja sa dobrim i sigurnim predispozicijama za razvoj.
Sinalco obezbeđuje potrošače širom sveta sa bezalkoholnim osvežavajućim pićima preko stotinu godina, sprovodi inovativne ideje i razvija nove proizvode za nova tržišta.
Inače, Sinalco je postao popularan u mnogim državama u svetu u kratkom roku od svog lansiranja 1905. godine. Danas pića sa crvenim krugom osvežavaju potrošače u preko 50 država, a mogu se naći i u prodavnicama širom Srbije.
Sve je počelo tako što su posvećeni prirodnjak Fridrih Eduard Bilc i vidoviti industrijalac i stručnjak za pića Franc Hartman iz Detmonda razvili prirodno osvežavajuće piće na bazi tropskom i lokalnog voća. „Bilz-Brause“ (Bilz-Limunada) je prvi internacionalni brend bezalkoholnog pića evropskog porekla i uskoro se pokazao kao izuzetan uspeh.
Posle dramatičnog povećanja u proizvodnji i distribuciji i uz bilans mnogobrojnih kopija, koje su se pojavljivale, slobodna konkurencija je uvedena sa ciljem pronalaženja privlačnijeg i zaštićenog imena brenda za limunadu. Inicijativa je bila uspešna: Inspirisan latinskom izrekom „sine alcohole“ tj. „bez alkohola“, ime Sinalco je stvoreno.
To je uspostavilo pravac za uspešnu priču i danas, ime brenda je zaštićeno svetski poznatim pravima zaštitnog znaka. Svetski poznati Sinalco se reklamira sa pozadinom u žutoj boji, crvenim natpisom i među omiljenima je svuda na Balkanu, a slučajno ili ne, najstariji brend blagog pića evropskog kontinenta baš je na 110-ti rođendan 2015. godine dobio pojačanje u Srbiji.
Promo