U Americi je Superboul, finalna utakmica Nacionalne fudbalske lige (NFL), sportski događaj godine, od samog meča koji su 13. februara igrali Sinsinati Bengalsi i Los Anđeles Remsi, do nastupa velikih muzičkih zvezda u poluvremenu. Brojevi vezani za ovaj spektakl uvek deluju nadrealno.
Uoči događaja je procenjeno da će ove godine Amerikanci potrošiti 15,5 milijardi dolara za stvari vezane za Superboul.
Najjeftinija karta koštala je 4.500 dolara, a najskuplje je bilo zakupljivanje loža koje su koštale između 600.000 i nekoliko miliona dolara.
Kompanije koje su želele da se reklamiraju u programu morale su da izdvoje 6,5 miliona dolara za 30 sekundi. CBS je samo na prenosu prošle godine zaradio 545 miliona.
Meč je završen pobedom Remsa od 23 prema 20. Igrači pobedničkog tima dobili su te večeri 157.000 dolara svaki, dok su fudbaleri Bengalsa uzeli po 82.000.
Ipak, najimpresivnija je bila cena parkinga – mesto na kilometar i po od stadiona koštalo je gotovo 400 dolara, a u blizini stadiona čak 5.000!
Kurir.rs/Lj. Jorgovanović
Bonus video: