Međunarodni dan žena, koji se širom sveta obeležava 8. marta, služi kao podsetnik na sve promene za koje su generacije i generacije žena uspele da se izbore u proteklih 111 godina. Od nemogućnosti glasanja, do jednakih šansi za školovanje i zapošljavanje, žene se već duže od jednog veka bore za svaku promenu koja je neophodna u savremenom društvu.
Kada je ustanovljen 1911. godine, Međunarodni dan žena obeležen je samo u Austriji, Danskoj, Nemačkoj i Švajcarskoj. Danas se on obeležava širom sveta, a tradicija je da muškarci pokazuju poštovanje i pažnju darivanjem cveća i poklona. Međutim, velike promene dogodile su se i u položaju i životima žena. Ipak, ne treba izgubiti iz vida da ovaj datim i danas predstavlja godišnji poziv na akciju za rodnu ravnopravnost i pruža mogućnost da promenimo svet na bolje.
Upravo je promena sveta na bolje misija koju je kompanija Filip Moris zacrtala sebi kao cilj još pre osam godina. Tu promenu ostvaruje svojim brendom IQOS kroz transformaciju čitave duvanske industrije i oslobađanje sveta od duvanskog dima boljim alternativama od nastavka pušenja. Ali i stvaranjem pravednijeg sveta, između ostalog, i kroz osnaživanje žena, prepoznavanjem da su jednak tretman, raznolika radna snaga i inkluzivna kultura u kojoj se svima daju jednake mogućnosti učenja, rasta i prosperiteta, neophodni pokretači inovacija i uspeha.
Ogledalo svega navedenog i opipljive promene je činjenica da u kompaniji Filip Moris žene zauzimaju 38 odsto menadžerskih pozicija na globalnom nivou, a uzimajući u obzir da žene u ukupnom broju zaposlenih čine 42 odsto, balans između muškaraca i žena je dobro uspostavljen. Kada je u pitanju Srbija, gotovo polovinu (49%) menadžerskih pozicija zauzimaju žene. Osim toga, kompanije Filip Moris International je prva multinacionalna kompanija koja je još 2019. godine dobila sertifikat “Equal salary” - potvrdu da ne postoji jaz u primanjima između muškaraca i žena na istim pozicijama.
„Ti spemna za promene. Ti možeš. WE IQOS“
U želji da dodatno pruži podršku borbi za rodnu ravnopravnost, kompanija Filip Moris pridružila se ovom globalnom izazovu uz pomoć svog brenda IQOS. Vuzuelnom promenom na Dan žena, simboličnim dodavanjem strelice na slovo „Q“ u ispisu brenda, kompanija ohrabruje žene na promene na bolje. Tako dobijen ženski simbol predstavlja podršku pripadnicama lepšeg pola i istovremeno poručuje da svako u sebi nosi snagu za promene i ljubav.
Osim toga, za Međunarodni dan žena kompanije je spremila i specijalnu ponudu i poklon za pripadnice lepšeg pola, a više o tome možete se informisati na IQOS sajtu.