NETFLIX ZNA DA DELITE LOZINKU S PRIJATELJIMA I TOME JE DOŠAO KRAJ: Uvode novine koje će mnoge korisnike IZNERVIRATI
"Tokom prošle godine Netflix je razvijao načine kojima bi omogućio korisnicima koji dele svoju lozinku ljudima izvan svog doma da to čine jednostavno i sigurno, ali uz plaćanje malo veće naknade", objavljeno je na Netflixovom blogu.
Kako javlja CNN, u sledeće dve nedelje Netflix će izbaciti dve test opcije u Čileu, Kostarici i Peruu pod nazivom "Dodatni član" i "Prenos profila".
Uz opciju "Dodatni član" pretplatnici na Netflixove standardne i premium ponude mogu da plate dodavanje naloga za najviše dve osobe s kojima ne žive. Ti dodatni članovi imaće pristup kao i svi drugi Netflixovi korisnici, uključujući lični profil i prijavu, ali po sniženoj ceni. Netflix pak neće uračunavati te korisnike u ukupan broj pretplatnika, tvrdi portparol tvrtke.
Opcija "Prenos profila" omogućuje pretplatnicima bilo koje ponude da prenesu svoje podatke o profilu - odnosno svoju istoriju gledanja - na novi račun koji bi platili.
Netflix je objavio da su značajnosti poput zasebnih profila i višestrukih strimova za njihove standardne i premium ponude bile namenjene ljudima koji žive zajedno. Međutim, "stvorila se zbrka oko toga kada i kako Netflix može da se deli. Kao rezultat, nalozi se dele između domaćinstava, što utiče na našu mogućnost da investiramo u odličan novi TV i filmski sadržaj za naše gledaoce".
Za sada je testiranje novih opcija ograničeno, a iz Netflixa poručuju da će na temelju tri tržišta moći da zaključe koliko dobro funkcionišu pre nego što ih predstave ostatku sveta.
Netflix je većinu svoje istorije žmurio na jedno oko kad je reč o deljenju lozinki. S obzirom na to da sad imaju gotovo 222 miliona korisnika i rastuću konkurenciju, jasno je zašto razmišljaju o novim načinima ostvarivanja prihoda, dovođenju novih korisnika, zadržavanju starih korisnika zadovoljnima i takmičenju s konkurencijom kao što je Disney+. Njegovi ulagači pak zabrinuti su zbog usporenog rasta. Netflixove deonice ove godine su pale za 41 odsto, a rast broja pretplatnika je slabiji od očekivanog.
(Kurir.rs/ Index.hr)
Bonus video: