Kandidat SNS za gradonačelnika Beograda Aleksandar Šapić rekao je da će, ukoliko mu se ukaže prilika i bude izabran na ovu funkciju, učiniti sve da kvalitet javnog prevoza podigne na nivo kakav dolikuje jednoj evropskoj metropoli.
- Mi ćemo učiniti sve da u Beogradu podignemo kvalitet javnog prevoza kao u najrazvijenijim gradovima Evrope, ali ćemo, takođe, tražiti i podršku od Beograđana da zajedno, konačno rešimo rak ranu našeg grada. Siguran sam da to zajedničkim snagama možemo da uradimo i svu svoju energiju i znanje ću tome i posvetiti - poručio je Šapić, dodajući da se mora nastaviti sa ulaganjem u vozni park koji Beograd ima.
- Kupićemo nova ekološka vozila, povećati broj autobusa na ulici, i pronaći saobraćajna rešenja koja će ubrzati protok gradskih vozila u odnosu na putnička. Podićićemo i standarde koji privatni prevoznici moraju da ispune kako bi bili deo našeg javnog prevoza. Poslovi u ovoj oblasti više neće moći da se dobijaju tek tako, već će svi morati da ispunjavaju najrigoroznije uslove u cilju pružanja što kvalitetnije usluge Beograđanima - rekao je Šapić.
Naveo je da ništa od ovoga neće biti moguće ukoliko svi Beograđani koji koriste javni prevoz ne budu plaćali karte.
- Na današnji dan javni prevoz u Beogradu dodatno se subvencioniše iz budžeta grada sa više od 100 miliona evra. I to je, takođe, novac svih Beograđana, koji umesto da uložimo u vrtiće, parkove, škole, sportske terene, odlazi nepovratno samo zato što jedan deo naših građana to ne želi da razume - istakao je Šapić podvlačeći da javni prevoz još od devedesetih godina prošlog veka predstavlja jedan od najvećih roblema u Beogradu, kao i da su sve prethodne vlasti uspevale delimičo da ga unaprede, ali nijedna nije uspela konačo da ga reši.
- Problem javnog prevoza u Beogradu je dosta kompleksan i ne žlim da dajem olaka obećanja, ali ono što mogu da obećam jeste da ću dati sve od sebe da tome priđmo na najodgovorniji moguć načn. Svesno ću, za razliku od mnogih, otvoriti temu od koje su svi do sada bežali jer su se plašili gubitka političkih poena, ali sam siguran da je to jedini put ka konačnom rešenju kvaliteta javnog prevoza i njegovom podizanju na najviši mogući nivo, kako dolikuje jednoj svetskoj metropoli poput Beograda - zaključio je Šapić.