Nakon dva martovska vikenda, Kopaonik Music Week festival zvanično je završen. Šesto izdanje najpopularnijeg zimskog muzičkog festivala, obeležili su nastupi nekih od najvećih izvođača u čitavom regionu, među kojima su Saša Matić, Ceca, Jelena Karleuša i Dino Merlin! U prilog tome da je za festival ove godine vladalo najveće interesovanje do sada govori činjenica da su sva četiri koncerta rasprodata u rekordnom roku pre početka festivala, kao i paketi u okviru aranžmana koje su nudili hoteli Grand, Gorski i Viceroy.
Već nakon prvog vikenda, nastupima Saše Matića i Cece ispunjena su sva očekivanja posetilaca, dok su Jelena Karleuša i Dino Merlin atmosferu doveli do usijanja. Sala hotela Grand bila je prepuna ljudi koji su imali prilike da uživaju kako u velikom energetskom naboju za vreme Karleušinog nastupa tako i u nestvarnoj količini emocija dok je Dino Merlin izvodio neke od svojih najvećih hitova.
“Uživali smo u ponovnom susretu s publikom nakon dugo vremena. Vremena jesu teška, međutim ja sam optimist; i da znam da će sutra biti smak svijeta, posadio bih drvo da nikne, jer znam da će nekom drugom praviti hlad. Ostanimo optimisti”, poručio je Dino Merlin za kraj i pozdravio se sa publikom, koja je ovog umjetnika nakon puna dva sata ispratila ovacijama.
Ovogodišnje izdanje festivala ostaće upamćeno i po jedinstvenom audio-vizuelnom spektaklu za koji je bila zadužena Skymusic produkcija: “Drago mi je što smo nakon godinu dana pauze uspeli da ponovimo tradicionalni spektakl na Kopaoniku. Zabrane okupljanja počele su upravo između dva vikenda na Music Weeku i nadamo se da će to ostati naša prošlost. Koliko god da Skymusic važi za organizaciju koja nema konkurenciju kada je u pitanju produkcija, uvek je izazov kada se iznova treba dokazivati publici i opravdati očekivanja. Videlo se po atmosferi koliko je publika željna provoda i ozbiljnih muzičkih događaja” izjavio je Milenko Škarić i dodao da se za ovu godinu priprema dugačka lista koncerata i događaja.
Jelena Karleuša iskazala je svoje oduševljenje planinom, koju je nazvala srpskim biserom turizma, ali i Music Week festivalom za koji kaže da je festival koji pomera granice jer joj je pružena mogućnost da se približi svetskim standardima, kada je produkcija u pitanju, kao i da je Kopaonik Music Week prvi festival gde se oseća kao da je na nekom festivalu u Njujorku!
“Music Week je jedan od naših projekata na koji smo izuzetno ponosni, a ove godine se vratio u svom najboljem izdanju sa željom da gostima nakon gotovo dve godine pauze priredimo iskustvo za pamćenje. Originalan koncept idealnog skijanja u martu i muzičkog spektakla, ovog puta upotpunjen je novim izdanjem i luksuznim sadržajima hotela Grand, čime smo još jednom pomerili granice i Kopaoniku doneli dodatni nivo premium sadržaja”, rekla je povodom festivala Svetlana Kostić, direktorka marketinga i komunikacija MK Resorta.
Kopaonik Music Week festival još jednom je pokazao zbog čega je u širokim krugovima poznat kao ekskluzivni muzički događaj koji spaja nastupe velikih zvezda sa idiličnim martovskim skijanjem na glamuroznoj lokaciji.
Promo tekst