Rusi na Batajnici predstavljaju mašinu MiG-29 M2

Opitni piloti Gorbunov i Pelikom srpskoj publici će u subotu i nedelju predstaviti modernizovanu verziju višenamenskog aviona MiG-29M2

BEOGRAD - Opitini pilot Stanislav Gorbunov, iz Opitnog centra “ AV Fedotov” dela ruske avio-korporacije MiG, nosilac ordena Red Hrabrosti sleteo je četvrtak zajedno sa svojim kolegom i drugim članom posade, opitinim pilotom prve klase Aleksandrom Pelikom pravo iz Slovačke sleteo je na Batajnički aerodrom uradio dva vežbovna leta kompletne akro rutine, i posle 16 časova ponovo odleteo za Slovačku gde se u subotu održava takođe aeromiting “ Slovak internešnel er fest” na Aerodormu Silač odakle opet sitže na Batajnicu.
Da je u pitanju velika odgovornost I hrabrost svedoči podatak da ova dva opitna pilota nastupaju na dva aeromitinga koja su međusobno udaljena preko 500 kilometara.

Opitni piloti Gorbunov i Pelikom u petak će ponovo vežbati, nastupati pred ondašnjom publikom, a onda u subotu posle programa odmah vratiti za Batajnicu gde će svoje bravure pokazati srpskoj publici, nad aerodromom koji odlično poznaje.

Da se radi o proverenom opitnom pilotu korporacije MiG sveodči I podatak da je 2007 godineimao priliku da leti celokupnu flotu srpskih migova 29, jer je bio zadužen za kontrolu i validaciju letačkih osobina nakon izvršenih radova, na Batajnici kada je upoznao mogo svojih srpskih kolega.

Opitini pilot Stanislav Gorbunov Aleksandar Pelikom lete na višenamenskom lovcu MiG-29M2 koji će biti zvezda ovogodišnjeg aeromitinga, objavio je u ekskluzivnom razgovoru sa pilotom Gorbunovim portal Tango Six Blog.

Najbolja verzija MiG-a

MiG-29M2 dovsed i jednosed M, razvijeni su na bazi palubnih lovaca MiG-29K/KUB.

Ono što ih razlikuje od inače izvanrednih manevarskih karakteristika koje su odlika originalne 29-ke su naprednija avionika, materijali korišćeni u izradi, motori i naoružanje.
M2 je primetno bolji od originala. Robusniji stani trap koji duguje svom genetskom kodu palubnog lovca, startovanje motora koje je očigledno sve samo ne 9-13 rutina i specifikacije koje se ne mogu na prvi pogled primiti:

Unutrašnji kapacitet goriva povećan je 1.5, nosivost ubojnog tereta za 2.5 puta. Tu je sistem za punjenje gorivom u vazduhu, RD-33MK motori, radar Žuk-ME i tvrdnja korporacije MiG da životni vek iznosi 6.000 sati ili 40 godina upotrebe.

http://www.youtube.com/watch?v=Xj0ZvZQthO8