Menadžment događaja u praksi

ORGANIZACIJA DOGAĐAJA: Evo kako da kao profesionalac rasporedite budžet za vaš sledeći događaj

Foto: Tim Edukacija

Dobro razrađen budžet je jedan od najvažnijih aspekata planiranja događaja i upravljanja njim. Istina je da bez pažljivo isplaniranog finansijskog dela mnoge dobre ideje propadnu.

Kao menadžer događaja, vi morate osigurati da budžet pokrije sve najvažnije troškove i uvek sa strane ostaviti procenat novca za nepredviđene probleme. U nastavku saznajte koje su ključne stavke u troškovniku koje bi vaš budžet morao da pokrije, na osnovu iskustva ekspertkinje Kim Harison.

Mesto održavanja

Foto: Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Ovaj trošak bi morao da uključi zakupljivanje prostora zajedno sa osiguranjem ili dozvolama koje morate obezbediti za organizaciju događaja. Tu bi trebalo da se nađu i oglasne table, putokazi i slični elementi koji spadaju u ambijent.

Ketering

U ovaj trošak uključeni su kuhinjsko osoblje, konobari, hrana, piće, organizacija stolova i odabir i priprema stolnjaka.

Zabavni program

Prilagodite ovaj aspekt koliko je god moguće zvanicama kako biste ih što više zainteresovali. U zavisnosti od vrste događaja koji organizujete, troškovi za zabavu uključuju zakup muzičke opreme, benda ili di-džeja.

Osoblje

U pitanju je često previđen trošak. Honoraru za osoblje priključite troškove njihovog transporta do lokacije i smeštaja. Na ovo naročito treba obratiti pažnju kada se događaj dešava na lokaciji van grada.

Marketing

Foto: Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Ukoliko organizujete veliki događaj, bilo bi uputno da pripremite različite marketinške materijale koji će uključivati promotivni materijal za društvene medije i oglase, kao i zajedničko brendiranje sa partnerima, uz razne vrste PR-a. Primera radi, za uspeh vašeg događaja može imati smisla ulaganje u promociju putem influensera, što u ovom slučaju takođe spada u marketing.

Tehnika

Pod tehnikom se podrazumevaju svi softverski i hardverski alati uz pomoć kojih ćete kreirati događaj ili iskustvo posetilaca.

Dokumentacija

Uvek angažujte profesionalnog fotografa uz osobu koja će napraviti video-intervjue s gostima, koje ćete kasnije koristiti u promotivne svrhe kao dokaze kvaliteta. Sa fotografom i snimateljem prođite kroz sve važne promene koje bi trebalo ovekovečiti. To su na primer govornici, publika, brendiranje, kao i celokupna atmosfera i prostor.

Kreativa

Foto: Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Razmislite o šansama da pospešite događaj. Ovo može biti angažman popularnog govornika ili dostupnost usluge koja je na ceni.

Ma koliko bio važan, budžet je samo jedan od aspekata organizacije događaja. Ako želite da za kratko vreme ovladate veštinama neophodnim za uspešno bavljenje ovim poslom, profesionalna obuka za ivent mendažera je najbrži način da započnete karijeru autora i organizatora događaja o kojima se priča.

Tim Edukacija