KORISNIK NA PRVOM MESTU: Evo šta o UX dizajnu misle stručnjaci

Tim Edukacija

Dobar korisnički interfejs uvek stavlja korisnika na prvo mesto.. Zato je veliki deo takozvanog UX dizajna (dizajn korisničkog iskustva) upoznavanje ciljne grupe, njihovih izazova, životnih ciljeva, želja i strahova. Kako krajnji proizvod pravite za ljude, prvi korak svakog dizajna interfejsa morao bi da bude upoznavanje sa ciljnom grupom.

O važnosti poznavanja korisnika za uspeh UX dizajna najbolje govore sledeći citati eksperata.

1. „Ljudi ignorišu dizajn koji ignoriše ljude."

Frenk Kimero, dizajner

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

2. „Pravilo UX dizajna: Više opcija znači više problema.”

— Skot Belski, ekspert za proizvode

3. „Dokle god ga neko koristi, dizajn nije odživeo svoje.”

— Brenda Lorel, članica Akademije

4. „Korisnički interfejs predstavlja i sedlo, i uzengije, i uzde. UX je osećaj da umete da jašete konja.”

— Dejn Miler, web developer

5. „Ako želimo da korisnici vole naš softver, trebalo bi da ga dizajniramo tako da se ponaša kao dopadljiva osoba: da bude učtiv, velikodušan i koristan."

— Alen Kuper, softverski dizajner i programer

6. „Bilo koji aspekt web stranice, aplikacije ili softverskog programa koji ne uzima u obzir korisnika pre ili kasnije izgubiće interesovanje korisnika.”

— Bil Gregori, inženjer

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

7. „Svaki dobar dizajn počinje sa još boljom pričom.”

— Lorinda Memo, direktorka kreativnog sektora i dizajnerka

8. „Ako korisnik ima problem, to je naš problem.”

— Stiv Džobs, saosnivač Epla

9. „Glavni cilj je da ne zakomplikujete više nego što je potrebno već komplikovan život korisnika.”

— Rejmod Livi, industrijski dizajner

Ukoliko želite da i sami kreirate dopadljiv i intuitivan dizajn i tako korisnicima olakšate, a sebi obezbedite život, obuka za web dizajnera je najbrži način da postanete profesionalac u domenu UX dizajna.


Tim Edukacija