Dobar korisnički interfejs uvek stavlja korisnika na prvo mesto.. Zato je veliki deo takozvanog UX dizajna (dizajn korisničkog iskustva) upoznavanje ciljne grupe, njihovih izazova, životnih ciljeva, želja i strahova. Kako krajnji proizvod pravite za ljude, prvi korak svakog dizajna interfejsa morao bi da bude upoznavanje sa ciljnom grupom.
O važnosti poznavanja korisnika za uspeh UX dizajna najbolje govore sledeći citati eksperata.
1. „Ljudi ignorišu dizajn koji ignoriše ljude."
Frenk Kimero, dizajner
2. „Pravilo UX dizajna: Više opcija znači više problema.”
— Skot Belski, ekspert za proizvode
3. „Dokle god ga neko koristi, dizajn nije odživeo svoje.”
— Brenda Lorel, članica Akademije
4. „Korisnički interfejs predstavlja i sedlo, i uzengije, i uzde. UX je osećaj da umete da jašete konja.”
— Dejn Miler, web developer
5. „Ako želimo da korisnici vole naš softver, trebalo bi da ga dizajniramo tako da se ponaša kao dopadljiva osoba: da bude učtiv, velikodušan i koristan."
— Alen Kuper, softverski dizajner i programer
6. „Bilo koji aspekt web stranice, aplikacije ili softverskog programa koji ne uzima u obzir korisnika pre ili kasnije izgubiće interesovanje korisnika.”
— Bil Gregori, inženjer
7. „Svaki dobar dizajn počinje sa još boljom pričom.”
— Lorinda Memo, direktorka kreativnog sektora i dizajnerka
8. „Ako korisnik ima problem, to je naš problem.”
— Stiv Džobs, saosnivač Epla
9. „Glavni cilj je da ne zakomplikujete više nego što je potrebno već komplikovan život korisnika.”
— Rejmod Livi, industrijski dizajner
Ukoliko želite da i sami kreirate dopadljiv i intuitivan dizajn i tako korisnicima olakšate, a sebi obezbedite život, obuka za web dizajnera je najbrži način da postanete profesionalac u domenu UX dizajna.
Tim Edukacija