Dalja ulaganja u kvalitet mreže

Promo

– Kvalitet mreže jedan je od osnovnih razloga zašto korisnici biraju Yettel. Zato PPF Grupa planira da u 2022. godini uloži više od 70 miliona evra u razvoj infrastrukture kroz dve kompanije, Yettel i CETIN.

Naša strategija fokusirana je na tri oblasti u kojima smo najbolji: najbolje iskustvo u mreži; zatim, najbolje korisničko iskustvo kroz relevantne proizvode i usluge. Treće, želimo da budemo profitabilni i efikasni, da se takmičimo kvalitetom. Zato moramo da osiguramo je da tehnologije u koje ulažemo uvek dodatno poboljšaju iskustvo naših korisnika”, kaže generalni direktor Yettela Majk Mišel.

On je dodao da je veoma zadovoljan rezultatima u 2021. godini, .U Srbiji smo zabeležili najveći rast na mobilnom postpejd tržištu od 2.7 odsto. Baza postpejd korisnika je 3,4 odsto veća nego na kraju 2020. godine, što je najveći apsolutni i relativni rast na tržištu.Naš način razmišljanja i rada je podešen na „režim rasta“, sa stabilnom pozicijom u mobilnoj telefoniji i novim mogućnostima koje donose ulazak u tržište fiksne i novi brend, dodao je Mišel.

Yettel, novi telekomunikacioni brend predstavljen pre više od mesec dana, doneo je na tržište usluge i proizvode koji pomažu korisnicima da pronađu balans. Filozofija Yettela je da uvek stvaramo dodatnu vrednost – kako za kompaniju, tako i za korisnike. Jak brend je upravo to, dodatna vrednost za njih, dodaje Mišel.

Do sada su korisnici Yettela u okviru aplikacije imali uslugu Yettel petak, gde svakog petka mogu da ,,ogrebu“ poklon u aplikaciji. Sada je tu i Yettel svaki dan sa najboljim ponudama i popustima više od 70 partnera u 10 različitih kategorija koji važe za sve korisnike u Srbiji.

Predstavili smo i Yettel ID, jednostavn koncept koji omogućava prijavu na različite digitalne platforme koristeći Yettel broj. Korisnici su protekle godine zaista sjajno reagovali na naš program reciklaže i vidimo da ekološki osvešćeno razmišljanje raste: do sada smo zajedno reciklirali više od 250.000 uređaja. U 2022. godini, podižemo lestvicu još više, zaključuje Mišel.

Promo 
foto: Promo

Promo tekst