POGLEDAJTE DOBRO SVOJ INSTAGRAM I VIDEĆETE RAZLIKU: Selfi poza s PUĆENJEM je prošlost, novi trend je MRTVO LICE
Popularna selfi poza "dak fejs" je davna prošlost. Ako pažljivo prosmatrate svoj feed na Instagramu, videćete da mnoštvo devojaka na fotografijama ima istu pozu i čini se da je društvenim mrežama zavladao novi trend koji se zove "Dead face", odnosno mrtvo lice.
Influenseri na svojim fotkama sve više poziraju sa zaokrenutim očima i praznim izrazom lica jer im to omogućuje da "ironično izraze lepotu", barem tako tvrde upućeni. Trend predvode zvezde Euforije, a slede ih i drugi influenseri.
"Trend, koji uključuje cool slike s napućanim usnama, širokim zakolutanim očima i ljupkim licem preplavio je Instagram jer devojke i žene vole ideju da ironično izražavaju lepotu", rekla je psihoterapeutkinja Barbara Santini i dodala da žene često nastoje da izgledaju neuredno, što je takođe deo ovog trenda.
I moda sluša šta se događa na TikToku Slavna stilistkinja Rošel Vajt rekla je da se stil "soft-grunge" zaista vraća u modni svet, kao i da su ga slavne ličnosti poput Korni Kardašijan i Megan Fox već pihvatile.
"Mislim da TikTok ima ulogu u ovom povratku. Osećam da neki ljudi potcenjuju moć TikToka i uticaj koji trenutno ima na modu. Kreatori sadržaja na platformi prešli su u široke košulje, glomazne čizme i iscepane farmerke".
Trend izgleda prihvata i moda, pa su tako neke onlajn prodavnice kao što su ASOS, Shein i Pretty Little Thing svoju ponudu obogatile velikim majicama, širokim farmerkama i kariranim košuljama.
(Kurir.rs)
Bonus video