OVAJ OGLAS POSTAO JE HIT NA INTERNETU: Novosađanka smislila super način da zaradi dok se ljudi provode na Exitu (FOTO)

Privatna Arhiva

Tamara Ignjatović Šapić iz Novog Sada dala je ideju svima koji žele da zarade tokom raznih višednevnih muzičkih festivala u Srbiji, ne samo trenutnog na Petrovaradinu

Oglas za čuvanje dece tokom festivala Egzit masovno se prethodnih dana delio društvenim mrežama, a osmislila ga je Novosađanka Tamara Ignjatović Šapić.

Ona je napravila vrlo primamljiv program za dečicu tokom četiri dana trajanja jednog od najvećih evropskih muzičkih događaja, pa čak i napisala kada je okupljanje, kada večera, a kada pranje zubića i priča za laku noć, kao i kada je sutradan doručak, igranje u dvorištu i kada roditelji mogu doći po svoje dete.

Za dodatne informacije davala je informacije u privatnim porukama na Fejsbuku, a inače je oglas s programskom šemom napravila i za čuvanje pasa. Ipak, ova žena ne čuva ni decu ni pse.

Printscreen/ Facebook 
Aktivnosti dece foto: Printscreen/ Facebook

Tamara Ignjatović Šapić za Kurir kaže da je oglas osmislila samo u cilju istraživanja.

Ipak, njena ideja dobar je biznis plan za one koji bi da zaista da zarade na ovaj način, ne samo tokom Egzita, koji je u toku, već i kada su na programu mnogi drugi muzički festivali širom Srbije, jer i roditeljima znači da nekad predahnu i provedu se.

Privatna Arhiva 
Tamara Ignjatović Šapić foto: Privatna arhiva

- Osmislila sam oglas prvenstveno za čuvanje dece, iako se time ne bavim, jer istražujem kakvi su roditelji i koliko im je i šta bitno kada bi noću ostavljali decu na čuvanje tokom festivala inače. Odziv roditelja je bio solidan, i zaključak je da roditeljima nije bitna cena, kao ni to što ostavljaju decu nepoznatim osobama - kaže Tamara i dodaje da je najveći problem to što deca nisu adekvatno edukovana što se tiče oralne higijene.

Što se oglasa za pse tiče, tu je stvar drugačija.

- Za kuce je već drugačije. Vlasnici bi ih ostavili bez problema i novac im nije problem! Inače sam trener i koreograf sportskog plesa, kao i poslovni asistent, i eto dala sam veoma lepu ideju budućim "čuvalicama" dece, što mi je veoma drago! - rekla je i navela da je njen cilj bio da neke "čuvaonice" zaista rade i tokom drugih festivala.

- Takva ideja u svetu je veoma cenjena i naplativa, a ja volim da pomognem, pa sam tako ovaj put pomogla privatnicima da unesu novine u svoj biznis - rekla je za Kurir.

Kurir.rs / Suzana Trajković

Bonus video:

This browser does not support the video element.

01:32
KOLIKO TREBA DA IZDVOJITE ZA SMEŠTAJ TOKOM EGZITA? Cene idu do NEVEROVATNIH 400 EVRA - U Novom Sadu RASPRODATO i najskuplje! Izvor: Kurir televizija