EXIT festivalska groznica počela je da se širi regionom čak dva meseca pre nego što su svečano otvorene kapije Petrovaradina!
Zahvaljujući saradnji sa brendom IQOS, EXIT je u maju mesecu po prvi put krenuo na veliku „turneju“ i serijom nezaboravnih žurki zagrejao čitav region za muzički spektakl godine koji se tradicionalno održava u Novom Sadu.
Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija, Albanija i Srbija osetile su ritam jednog od najznačajnijih muzičkih događaja u Evropi, a IQOS je najvećim okupljanjem korisnika širom regiona još jednom pokazao da je brend kome reč zajednica nije samo floskula.
Saradnja koja je pomerila granice festivalskog iskustva!
Da je ovogodišnja saradnja dva brenda pomerila sve granice festivalskog iskustva uverili smo se i u epicentru najboljeg provoda. Naime, posetioci EXIT-a su ove godine na Petrovaradinskoj tvrđavi mogli da pronađu i IQOS Together.Forward stage, ujedno i prvi house music stage na festivalu ikada, gde su za dobru atmosferu tokom sva četiri festivalska dana bili zaduženi brojni regionalni izvođači koji su neretko bili deo i drugih IQOS događaja.
Oslikavanje WE Together murala inspirisanog vrednostima IQOS brenda, zajedno sa momcima iz Paint Kartel kolektiva, bila jedna od najupečatljivijih kreativnih zajedničkih aktivnosti koje su na EXIT-u mogli da iskuse korisnici IQOS-a.
Ekskluzivna gošća IQOS brenda na Together. Forward. stage-u bila je i naša čuvena apsktraktna umetnica Svetlana Ninković, koja je tokom četiri festivalska dana od belih majica stvarala jedinstvena umetnička dela samo za IQOS korisnike. Osim što su sjajan festivalski komad odeće i vredna uspomena, majice koje je Svetlana oslikavala jarkim letnjim bojama bile su i ulaznica za EXITxIQOS tajnu žurku. Samo najuporniji koji su uspeli da otključaju lokaciju neobeleženu na festivalskoj mapi imali su jedinstvenu priliku da se prepuste ritmu koji je diktirala kraljica "tropskog" elektronskog zvuka Blond:Ish u Club-u Tunnel skrivenom u zidinama Petrovaradina.
A da je sinonim za brend koji ide u korak sa vremenom i teži da svojim korisnicima konstantno nudi nova iskustva, IQOS je dokazao i kroz lansiranje svoje prve NFT kolekcije, koja je realizovana u saradnji sa EXIT festivalom i jednim od najvećih elektronskih umetnika današnjice DJ Maceo Plexom.
Jedinstvenu seriju od 100 NFT tokena korisnici IQOS-a imali su priliku da osvoje kroz interaktivan konkurs. Pored ulaznica za Exit festival i pristupa virtuelnim galerijama festivala, osvajači EXITxIQOS NFT-a dobili su i pesmu sa novog albuma Maceo Plexa u digitalnom izdanju, potpisanu vinil ploču sa novim albumom, ali i kartu za još jednu tajnu žurku gde će Maceo Plex puštati muziku samo za vlasnike ovog digitalnog tokena.
Od prvog dana IQOS brend je poznat kao brend sa velikom misijom, nastao iz želje kompanije PMI da milijardi odraslih pušača koji ne žele da ostave cigarete ponudi bolju opciju, i iz dana u dan pokazuje koliko ceni svakog pojedinca koji je doneo bolju odluku* za sebe i napravio jedan korak napred ka budućnosti bez duvanskog dima.
Kroz sve ove aktivnosti i neverovatne doživljaje brend IQOS je prikazao šta u realnosti znači staviti korisnika na prvo mesto i da je IQOS zajednica mesto gde se menjaju navike, mesto dobrih promena i novih iskustava gde se stvaraju uspomene za ceo život.
*Važno je naglasiti da iako jeste bolja odluka od nastavka pušenja cigareta, IQOS nije bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost.
Promo tekst