TIVAT - Bezobrazluk!
Oko 40 putnika „Jat ervejza“, među kojima je bilo dece, starijih i bolesnih, juče je više sati na tivatskom aerodromu čekalo let za Beograd. Trebalo je da polete u 12.50, ali svi su prebačeni na let u 20.20.
Putnici su se žalili Kuriru da su nekoliko sati bez ikakvog objašnjenja sedeli na tivatskom aerodromu, kao i da im se niko iz „Jata“ nije obratio.
- Sramota! Sedimo satima na aerodromu, a niko nam reč nije rekao. Ne znam da li da produžim boravak u apartmanu za još jedan dan. Ovde je mnogo male dece koja ne prestaju da plaču, a mnogi nemaju ni vodu kod sebe, i svi s nestrpljenjem iščekujemo da se neko smiluje i kaže nam šta se dešava - kaže jedan od putnika koji se javio Kuriru.
Međutim, u „Jatu“ ističu da su putnici dobili sendviče i da je ispoštovana procedura za ovakve situacije. Na pitanje šta je razlog odlaganja leta, u ovoj kompaniji navode da je bilo tehničkih problema na letelici, a za detalje su nas uputili na „Jat tehniku“.
U „Jat tehnici“ Kuriru je rečeno da su mehaničari pronašli kvar na limariji „Jatovog“ ATR u Beogradu, pa je otkazan let koji je trebalo da odveze putnike do Tivta. Zbog toga nije bilo aviona da vrati putnike iz ovog mesta u 12.50.
- Morali smo da povučemo avion u hangar. Istina, to se ne dešava se često, ali dešava se - navode u „Jat tehnici“.
(E. K.)
Odšteta 250 evra
Zakon o obligacionim i osnovama svojinsko-pravnih odnosa u vazdušnom saobraćaju predviđa odštetu putnika u slučaju otkazivanja leta. Putnici imaju pravo na nadoknadu od 250 evra za letove do 1.500 kilometara, odnosno 400 evra za letove duže od 1.500 kilometara.