POBOLJŠAJTE UČINAK NA INSTAGRAMU: Ovo je 6 proverenih načina da povećate broj interakcija sa svojim brendom na Instagramu

Tim Edukacija

Iako je TikTok doživeo neverovatnu ekspanziju, Instagram i dalje ima svoju vernu publiku koja vrlo dobro zna šta tamo može da očekuje. Upravo iz tog razloga brendovi ne napuštaju mrežu i kontinuirano osmišljavaju nove taktike koje mogu unaprediti njihove rezultate i prisustvo.

Jedan od najvažnijih parametara koji se uvek prati, kao i uvek, jeste takozvani engagement, odnosno procenat angažovanosti ljudi na objavama.

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

Danas je publika zatrpana mnoštvom svakovrsnih sadržaja, te nije jednostavno pronaći način da se više angažuje oko određenih brendova. Ipak, uz kvalitetnu strategiju i dobar pristup oglašavanju i osmišljavanju kreativnog pristupa, možete postati dominantan brend na Instagramu. Evo kako da dođete do toga.

Sami budite verni svom brendu

Ako želite da povećate broj interakcija koje ljudi imaju sa vašim brendom, neophodno je da ih prvo vežete za brend na neki način. To ćete postići samo ako uspostavite element poverenja, što je teško ukoliko nemate snažan i prepoznatljiv brend, a osmišljen vizuelni identitet, kao i jasan ton komunikacije, pomoći će u ostvarenju tog zadatka. Zato uvek budite dosledni u praćenju standarda koje ste postavili i ne odstupajte od njih zarad kreativnosti.

Redovno objavljujte

Ažurnost u objavljivanju ne tiče se samo vaše publike, već i algoritama koji stoje iza Instagrama. Što se tiče prvog, važno je da redovno imate nove objave da bi se vaša ciljna grupa navikla na vas i da bi počela da vas prepoznaje. Međutim, da biste postigli što veću vidljivost vaših objava, još je važnije da vas sâm sistem društvene mreže prepozna kao ozbiljan brend sa jasnim planom i strategijom objavljivanja.

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

Budite kreativniji

Koliko god algoritmi i vizuelni identitet brenda mogu da pomognu ljudima da se vežu za vas, toliko su svi oni bespomoćni kada su u pitanju objave koje ne donose nikakvu vrednost čitaocima. Sami opisi koje pišete ispod slika imaju jednak značaj kao i slike koje objavljujete, iako je reč o vizuelnoj platformi. Prema tome, uložite malo više vremena kako biste unapredili tekstove tako da privučete pažnju svoje publike.

Budite aktivni

Ne možete očekivati visoku stopu interakcije, ako i sami ne pružate primer brenda koji održava komunikaciju sa ljudima. Uključujte se u diskusije, odgovarajte redovno na poruke i komentare, ali potrudite se da napravite i sami prvi korak i pokrenete priču u relevantnim zajednicama ili ispod objava drugih brendova. Ako imate određenu bazu pratilaca, a i sami pratite neke od svojih lojalnih klijenata, počnite da komentarišete i njihove objave kako biste se bolje povezali.

Nudite raznolike sadržaje

Ne gubite iz vida da je Instagram primarno platforma koju ljudi koriste da bi napravili pauzu i pročitali ili videli nešto zanimljivo. Ukoliko usput pronađu i neku veću vrednost, nauče nešto ili dođu do informacije koja im je potrebna, to je samo bonus. Stoga se potrudite da pružate raznolike sadržaje koji će odgovoriti na različite potrebe i zahteve ciljne grupe. Odredite teme kojima ćete se baviti i počnite da radite na tekstovima i vizuelnim sadržajima.

Pratite metrike

Engagement nije jedini metrički pokazatelj koji bi trebalo da pratite, niti bi ga trebalo meriti samo na kraju meseca. Neophodno je da počnete da uočavate šablone u ponašanju svojih korisnika, odnosno ciljne grupe i da ih koristite kako biste donosili pametne odluke u vođenju profila, ali i celokupnog biznisa. Zato redovno pratite statistiku i analizirajte podatke.

Naučite kako da unapredite online prisustvo

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

Instagram je samo jedna zvezda na nebu digitalnih komunikacija koja vam može osvetliti jedan delić mogućnosti koje imate. Međutim, ako zaista želite rezultate i potrebni su vam alati da ih ostvarite, onda se tome morate ozbiljnije posvetiti. Kratki kursevi vam u tome ne mogu pomoći. Međutim, uz podršku mentora sa iskustvom koji će pratiti vaš razvoj tokom minimum godinu dana, imate ozbiljne šanse da ostvarite sve svoje karijerne snove.

Upišite obuku za internet marketing i preuzmite kontrolu nad svojim razvojem i karijerom.

(Tim Edukacija)