KAKO DO KLIJENATA: Ovi saveti će vam pomoći da povećate bazu svojih kupaca
Ako ste vlasnik malog biznisa ili planirate da pokrenete preduzetničku inicijativu, za uspeh je važno da postanete prepoznatljiv brend. Kako se postiže prepoznatljivost? Postoji nekoliko strategija da u ovome uspete. U nastavku predstavljamo nekoliko predloga Džejmsa Danijela, blogera koji piše za portale koji se bave tehnologijom i marketingom.
Organizujte takmičenja na društvenim medijima
Takmičenja na društvenim medijima su pravi način da steknete nove potencijalne klijente. Ipak, takmičenja u poslovne svrhe je mnogo, a vi se morate izdvojiti iz mase.
Stoga nemojte organizovati takmičenja koja su dobro poznata. Primera radi, format u kome pozivate korisnike da postave sliku s vašim proizvodom i u kome će onaj čiji post dobije najviše lajkova osvojiti nagradu – prečesto je viđen, a i zahteva dosta napora.
Najpre se potrudite da u ovome budete originalni i izazovni. Zatim napišite jasan i detaljan opis vašeg takmičenja, koji će pokriti sledeće aspekte: pravila; postupak: kako se ostvaruje pravo na učešće i koja su ograničenja; nagrada; trajanje – više meseci, nekoliko dana ili svega par sati; datum objavljivanja pobednika i ko donosi odluku.
Pravila su važna ne samo radi obezbeđivanja pravednosti, već i zarad ispunjenja pravila oglašavanja koja propisuje određena društvena mreža. Primera radi, na Instagramu su popularna takmičenja u kojima se pratioci pozivaju da ispod slike označe, taguju prijatelje sa kojima bi podelili putovanje ili kojima bi se dopao proizvod.
Prisustvujte sajmovima
Prisustvo na sajmovima je još jedan način da vaš biznis dopre do novih ljudi. Ukoliko sajmu možete da prisustvujete i sami kao vlasnik ili partner, pokazaćete da je svima u kompaniji stalo do potrošača. Na ovakvim događajima takođe možete sakupiti i mejl adrese prisutnih i ostvariti vezu nakon događaja
Lokacija je često najvažnija
Ponekad je potrebno da se radi prezentacije pojavite u realnom prostoru. Ukoliko već nemate kancelarije, moraćete da zakupite prostor. Kako da izaberete mesto? Pri ovom izboru bi trebalo da povedete računa o nekoliko aspekata: da je u pitanju zgrada do koje se lako dolazi, da postoji mogućnost za parkiranje i da je u pitanju siguran kraj. Na ovaj način će vas pored vaših klijenata primetiti i slučajni prolaznici, što će povećati svest o vašem brendu.
U ovom prostoru možete da dizajnirate kutak za deljenje promotivnih materijala, predstavljanje najboljih proizoda, upoznavanje sa uslugama, posebnim povoljnostima i slično.
Ovi saveti tiču se samo nekoliko načina na koje možete uspešno da predstavite svoje poslovanje većem broju ljudi. Čvrst marketinški plan pomaže kompanijama da postignu svoje ciljeve ranije, a uspešne kompanije znaju koliko je važno da među zaposlenima imaju odličnog menadžera za marketing, koji bi mogao uspešno da predvodi svoj tim. Ako želite da postanete marketinški menadžer, obuka u trajanju od godinu dana je najbolji način da pomognete velikim i malim biznisima da dođu do hiljada klijenata.
Tim Edukacija