Kraj avgusta za sve školarce označava poslednje nedelje raspusta ali i početak priprema za novu školsku godinu. Dok se đaci raduju ponovnom sedenju u klupi sa najboljim drugarima i odabiru omiljenih svezaka, pernica, rančeva, roditelji prikupljaju informacije o tome šta je sve potrebno kupiti od školskog pribora, da li se sve može pronaći na jednom mestu i koliko novca treba izdvojiti. Zato smo za sve one koji pripremaju decu za školu obišli nekoliko hipermarketa i istražili šta se sve može pronaći u ponudi i po kojim cenama.
U Tempo i Mega Maxi hipermarketima trenutno je u sezonskoj ponudi širok asortiman proizvoda za školu te se uz osnovne stvari poput svezaka, olovaka, flomastera, lenjira, pernica mogu pronaći i laptopovi, oprema za kompjutere, pa čak i smart satovi. Uz hipermarketske cene, veliki broj artikala iz ove ponude prate i dodatni popusti koji se kreću od 10 do 60 odsto pa se tako sveske mogu kupiti po ceni od 34,99 dinara, komplet od četiri grafitne olovke po ceni od 82,99 dinara, a pernice već od 279 dinara.
Kada su u pitanju rančevi, sniženja u ovim prodavnicama idu i do 50 odsto pa se anatomski ranac može naći po ceni već od 1690 dinara, a za odgovorne građane obezbeđen je i poseban benefit. Tako, sve do 7.septembra kupci mogu da iskoriste još jednu akciju kojom štede novac i čuvaju životnu sredinu. Sve što je potrebno jeste da donesu 1 kilogram istrošenih baterija čime ostvaruju pravo na vaučer od 50% popusta na akcijske cene školskih rančeva.
Raznovrsnu sezonsku ponudu i ove godine prati humanitarna akcija „Dobro delo za SOS Dečije selo“, te do 7. septembra nabavkom odabranog školskog pribora u ovim hipermarketima kupci imaju mogućnost i da istovremeno pruže podršku deci i mladima koje podržava i pomaže organizacija SOS Dečija sela Srbija.
U okviru pomenute akcije, od kupovine odabranih svezaka, kutija bojica i flomastera odvaja se 1 dinar, od pernica 10 dinara, a od kupovine ranaca 50 dinara za SOS Dečija sela Srbija. Od prikupljenih sredstava ova humanitarna organizacija će obezbediti bolje uslove za život dece i mladih koji su deo njenih programa.
„Trudimo se da, šestu godinu za redom, jednu lepu stvar kao što je priprema za novu školsku godinu, uz humanitarni karakter učinimo još lepšom. Zajedno sa našim partnerima i kupcima pokušaćemo da olakšamo početak školske godine, ali i zimu koja je pred nama svoj deci i mladima koje pomaže SOS Dečija sela Srbija“, kaže Milica Popović, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.
Proizvođači čiji artikli učestvuju u ovogodišnjoj humanitarnoj akciji su Novo Beogradsko Knjižarsko, Optimum, Univerzal, Marina Company, Eurocom, Ilijanum, Gatarić i Pan Graf.
Promo tekst