ČOVEKU ODBILI REKLAMACIJU, ON IM JE UZVRATIO KRATKOM SMS PORUKOM! Ova pretnja je ključ, odmah se priča OBRNULA! (FOTO)

Shutterstock

Mladen Alfirović: Trgovac može da promeni odluku kada god to želi

Prava potrošača uvek su interesantna tema, a deluje da oni koji su nezadovoljni robom ne mogu da isteraju pravdu bez pretnji inspekcijom.

Tako je na društvenim mrežama osvanula prepiska jednog sugrađanina sa sportskom radnjom, a koji je hteo da reklamira tamo kupljenu robu.

U SMS poruci obavestili su ga da njegova reklamacija nije prihvaćena.

- Mehaničko oštećenje je nastalo u eksploataciji. Robu možete preuzeti u roku od 30 dana - napisali su oni. Domišljati sugrađanin odgovorio je na ovu poruku kratko - "Prijaviću vas inspekciji".

Drustvene Mreže 
foto: Drustvene Mreže

Ubrzo potom stiglo mu je obaveštenje da je njegova reklamacija odobrena. Mladen Alfirović iz pravnog tima Nacionalne organizacija potrošača Srbije (NOPS) za Kurir kaže da nije siguran u verodostojnost same prepiske, ali da je reklamacija svakako pravo samog trgovca.

- Trgovac je taj koji uvek može da promeni odluku o reklamaciji. Često se desi da neko zapreti trgovcu inspekcijom i da nakon toga on ipak odobri reklamaciju. Isto se dešava i kada se obrate, na primer, NOPS. Trgovac može da donese odluku kakvu hoće i može da je promeni kada god to želi - kaže Alfirović.

Kurir.rs / S. T.

Bonus video:

This browser does not support the video element.

02:18
PAZI DA NE NASEDNEŠ NA PREVARU! Leskovčanin platio auto duplo, samo zato što je propustio OVO u ugovoru (KURIR TELEVIZIJA) Izvor: Kurir televizija