Mladen Alfirović: Trgovac može da promeni odluku kada god to želi
Prava potrošača uvek su interesantna tema, a deluje da oni koji su nezadovoljni robom ne mogu da isteraju pravdu bez pretnji inspekcijom.
Tako je na društvenim mrežama osvanula prepiska jednog sugrađanina sa sportskom radnjom, a koji je hteo da reklamira tamo kupljenu robu.
U SMS poruci obavestili su ga da njegova reklamacija nije prihvaćena.
- Mehaničko oštećenje je nastalo u eksploataciji. Robu možete preuzeti u roku od 30 dana - napisali su oni. Domišljati sugrađanin odgovorio je na ovu poruku kratko - "Prijaviću vas inspekciji".
Ubrzo potom stiglo mu je obaveštenje da je njegova reklamacija odobrena. Mladen Alfirović iz pravnog tima Nacionalne organizacija potrošača Srbije (NOPS) za Kurir kaže da nije siguran u verodostojnost same prepiske, ali da je reklamacija svakako pravo samog trgovca.
- Trgovac je taj koji uvek može da promeni odluku o reklamaciji. Često se desi da neko zapreti trgovcu inspekcijom i da nakon toga on ipak odobri reklamaciju. Isto se dešava i kada se obrate, na primer, NOPS. Trgovac može da donese odluku kakvu hoće i može da je promeni kada god to želi - kaže Alfirović.
Kurir.rs / S. T.
Bonus video: