jasno

NOVI DETALJI NESREĆE KOD OKUČANA: Sindikat mašinovođa izneo podatke o ispravnosti signalizacije na mestu udesa

Foto: screenshot Video Plus

Cure novi detalji o istrazi jedne od najgorih železničkih nesreća u hrvatskoj istoriji, u kojoj su poginuli mašinovođa, kondukter i 17-godišnji mladić. Iz sindikata tvrde da ima dokaze da signalizacija na celoj deonici pruge od Okučana do mesta sudara nije bila ispravna.

„Mogu da potvrdim da imamo čvrste, nepobitne, proverene i lako proverljive dokaze da nije funkcionisala signalizacija između stanice Okučani i mesta gde je putnik udario u teretni voz. Ona nije bila u funkciji i nije mogla da pruži informacije mašinovođi.

Prave informacije na osnovu kojih bi, u skladu sa propisanim procedurama, donosio odluke o vožnji i saobraćaju vozova. Takođe, dokazi ukazuju na to da je u vreme opremanja voza iz stanice Okučani ta signalizacija već bila nefunkcionalna i nije radila“, ističe Dalibor Petrović, potpredsednik Sindikata mašinovođa Hrvatske. izlazi za RTL.

On tvrdi da će dokaze pokazati sutra na konferenciji za novinare. U HŽ Infrastrukturu nisu željeli komentirati, ali su se pozvali na policiju koja obavlja uviđaj. Juče su, podsjetimo, HŽ i istražitelji rekli da je signalizacija ispravna. Iz PU Sisačko-moslavačke su u današnjem saopćenju kazali da ni nakon uviđaja ne znaju razlog zbog kojeg je putnički voz udario u teretni.

Prema nezvaničnim informacijama, mašinovođa putničkog voza se zaletio u teretni voz brzinom manjom od 90 kilometara na čas. Zvanični rezultati istrage mogli bi da budu poznati za najviše deset dana. U međuvremenu se nastavlja sanacija pruge na kojoj još stoje prevrnuti vozovi.

Kurir.rs/Index.hr