Društvo

OBJAVLJENA IMENA DOBITNIKA PRESTIŽNIH MARK AWARDS 2022 PRIZNANJA!

Promo

Marketing mreža objavila je imena dobitnika prestižnih Mark Awards priznanja koja će, 21. oktobra na svečanoj ceremoniji, biti uručena stručnjacima iz kompanija u Srbiji za lične poslovne i profesionalne uspehe. Za priznanja ove godine nominovana su čak 54 stručnjaka, a stručni žiri doneo je odluku da nagradi njih 12, koji su u 2021. ostavili trag na tržištu Srbije.

U kategoriji Chief Marketing of the Year nagrada je pripala Nataši Šarčević, direktorki marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark, dok je Bojana Nenadović, marketing direktorka u kompaniji Coca-Cola HBC, dobitnica priznanja u kategoriji Chief Marketing of the Year – Multi Country.

Aleksandra Stevović, brend menadžerka u kompaniji PepsiCo, proglašena je dobitnicom u kategoriji Brand Manager of the Year. Maja Vujašković Đureinović, Country Communication Manager u kompaniji IKEA South East Europe, istakla se u kategoriji PR/Corporate Communications Manager of the Year, a Sanja Tomić, Employee Communication Manager u A1 Srbija, dobitnica je u kategoriji Internal Communications Manager of the Year.

Employer Branding Manager of the Year je Sanja Miladinović, menadžerka za regrutaciju, selekciju, privlačenje i razvoj talenata u kompaniji PepsiCo. Digital Marketing Manager of the Year je Olja Nestov, Senior Digital Marketing Specialist Grand kafe, a CSR Manager of the Year je Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm Fondacije.

Filip Gujaničić, Junior Brand Manager u kompaniji Frikom, osvojio je nagradu u kategoriji Rising Star of the Year, za marketing profesionalce do 30 godina. Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard, osvojila je titulu Brand Innovator of the Year, dok je Danijela Gašparac, Head of Market Research - CEO Advisor, Telekom Srbija i Marketing & Communication Consultant Srbija voz i UNDP, dobitnica u kategoriji Super Hero of the Year, za marketare koji su, uprkos brojnih krizama i izazovima tržišta hrabro nastavili sa komunikacijom ka potrošačima.

Na predlog članova žirija, Đorđu Jovanoviću, marketing direktoru za tržište Balkana u kompaniji Xiaomi, dodeljeno je Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke u Srbiji.

Žiri Mark Awards činilo je 15 uglednih profesionalaca – direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije. Ove godine žiri je radio u sastavu – Aleksandar Goračinov, Partner, Evoke Group; Ivan Zeković, CEO, Carnex; Miloš Jovović, Direktor strateškog planiranja za Centralnu Evropu, PepsiCo; Marko Njavro, General Manager SBU Snacks, Atlantic Štark; Nataša Filipović, Managing Director, Ovation BBDO; Milivoj Đorđić, General Manager Adria Region, SmartPoint Adria; Milija Zeković, CEO, SBB Srbija i Telemach Montenegro; Neda Đokić, Managing Director, HEINEKEN Srbija; Olga Ristić, General Manager, Frikom; Srđan Lazović, General Manager, Philip Morris International (BiH & Montenegro); Iva Đurković, Managing Director, OMD Media & LUNA TBWA Beograd; Vanja Cvetkov, Business Director, Centrade Cheil Adriatic; Violeta Kovačević, CEO, Mercator-S; Vuk Kosovac, Head of Retail, Executive Board Member, OTP banka Srbija i Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreža.

Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.

Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards nagrade dodeljuju se pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.