Pametnom i pažljivo isplaniranom kupovinom možemo značajno sačuvati kućni budžet, savetuju nas i u udruženjima potrošača. Jedan od načina je i odabir cenovno pristupačnijih proizvoda i onih koje trgovci prodaju kao privatnu robnu marku. U želji da pronađemo najlakši način da dođemo do kvalitetnih i pristupačnih proizvoda pratili smo „plave cene“ koje se nalaze na brojnim artiklima u svim Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go trgovinama.
Iz kompanije navode da se među ovim artiklima može pronaći sve što je neophodno jednom domaćinstvu, počev od osnovnih životnih namirnica do slatkiša, delikatesa, sokova, pa sve do tečnih sapuna, toalet papira ili sredstva za higijenu i da ukupno u asortimanu imaju više od 800 takvih proizvoda. Cene ovih artikala su uvek niske i menjaju se na nedeljnom nivou. Tako potrošači u ovom trgovinskom lancu mogu da pronađu tunjevinu komade u biljnom ulju po ceni već od 190 dinara, sir Gauda od 95 dinara, delikates čajnu kobasicu od 100 dinara, 200 grama domaće kafe po ceni već od 220 dinara, troslojni toalet papir od 160 dinara.
„Prvo, i najvažnije, je da kupujete ono što vam je potrebno i u količinama koje su vam dovoljne. Nepotrebno je stvarati suvišne zalihe i gomilati robu bez posebnog razloga. A u većim nabavkama, nedeljnim ili mesečnim, obavezno napravite spisak i kupujte po spisku, tako ćete pazariti ono što vam je zaista potrebno, a novac trošiti racionalno“ – savetuje Maja Anokić iz Centra potrošača Srbije, i nastavlja: „Obavezno obratite pažnju na cene i kupujte tamo gde je najpovoljnije. Danas svi veliki marketi imaju svoje nedeljene liflete na kojim jasno ističu šta koliko košta i to možete veoma lako da ispratite i da uporedite cene pa da odaberete najpovoljnije, bilo da je reč o stalnim ponudama ili akcijama i sniženjima.
I u kompaniji Delez Srbija podsećaju da kupovinom artikala privatne robne marke može dodatno da se uštedi jer upravo ove proizvode karakteriše najbolji odnos cene i kvaliteta. Iz tog razloga je i primetan rast prodaje ovih privatnih robnih marki, a to je upravo dokaz da potrošači obraćaju sve više pažnje na cenu, ali i na kvalitet proizvoda.
„Artikli privatne robne marke su odličnog kvaliteta, pristupačnih cena, a proizvode ih najbolji dobavljači na domaćem i inostranom tržištu. U Delezu njihovo učešće stalno raste, jer ih kupci traže i sada oni čine više od 30 posto ukupnog prometa. Ono što je nama izuzetno važno su stroge kontrole kvaliteta koje svaki proizvod prođe pre dolaska na rafove, a naši kupci navode da ih biraju i zbog odličnih cena. Nastavićemo da ulažemo u ovaj segment i da stalnim inovacijama kupcima pružimo artikle koji imaju nivo kvaliteta najboljih na tržištu, uz cenu koja je pristupačna i u ovom trenutku velika podrška uštedi kućnog budžeta“ – istakla je Tanja Perović al Hamashi, rukovodilac privatne robne marke.
Najpoznatije među njima su MAXI, Premia, Delhaize ili Nature’s Promise, kao i brend koji okuplja proizvođače iz najlepših delova Srbije - Od naše zemlje.
Promo