BEOGRAD - Problem iz matematike za drugi razred osnovne zbunio je i prekaljene tviteraše koji su uzalud mozgali i mozgali ali nisu uspeli da ga reše..
Nije trebalo mnogo a da "matematičari" umesto rešavanja pređu na diskusiju.
- Ajmo matematičari. Ovo je drugi razred. Voleo bih da vidim tog stručnjaka koji je ovakav zadatak predvideo za drugi razred, napisao je autor posta uz sličicu zadataka da se vidi da nije izmislio ovaj matematički problem.
"Sastavi jednakost tako da upotrebiš: cifru 7 šest puta, jedan znak +, jedan znak - i da na kraju dobiješ rezultat 7."
Nekolicina tviteraša odmah se dala u rešavanje, pa su počela da pristižu rešenja. Najveći broj njih odgovorilo je da je tačno rešenje: "77-77+7=7" i brzo se ispostavilo da mnogima nije trebalo više od nekoliko minuta da ga reše.
Međutim, dok su jedni pokušavali da odgonetnu tačno rešenje, ostali, uključujući i autora posta, raspravljali su o tome koliko je pomenuti zadatak prikladan za učenike drugog razreda. I dok jedni misle da je "sjajan za razvijanje vijuga", drugi nisu sasvim sigurni u to.
"Poenta ovakvih zadataka je da decu podstakne na razmišljanje, sve i da ne dođu do rezultata, malo mućnu glavicama, ništa strašno. Oni ovo nekad reše brže od nas, ja nisam baš odmah",
"Malci ovaj tip zadataka rade brže od nas odraslih… Uverila se kroz dugogodišnje iskustvo. Naravno ne svi,ali znatan procenat njih"...
"Zadatak je savršen. Tera decu da razmišljaju. Bolji je od svih onih šablonskih.
Više će osmogodišnjak naučiti tako što će ovaj zadatak da rešava sat vremena nego da je za to vreme rešio 100 zadataka tipa X-Z=?",
"Ako je ovo zadatak za II razred, onda je neko skrenuo s pameću. Nimalo lako. Ali kao da se takmiče da ih što više opterete s programom i zadaju što teže zadatke", glasili su neki od komentara.
Kurir.rs/Twitter