Humanost na delu

OD LIDLA 120 TOPLIH OBROKA I TRI TONA HRANE ZA NAJUGROŽENIJE U SRBIJI! Podržali kampanju "Spasimo hranu, spasimo humanost"

lidl

Kompanija Lidl Srbija je povodom Međunarodnog dana borbe protiv siromaštva po drugi put podržala kampanju "Spasimo hranu, spasimo humanost", koja za cilj ima povećanje svesti građana o problemu bacanja namirnica i nedovoljnih donacija hrane.

lidl 
foto: lidl

Lidl je donirao više od tri tone namirnica za ugroženo starije stanovništvo u Vranju i dodatno je skuvao i donirao 120 obroka korisnicima podrške koju pruža organizacija Liceulice. Na meniju se nalazio grašak s piletinom, makarone u bolonjeze sosu, vitaminska salata i sutlijaš kao dezert.

Željko Mitrovski, menadžer projekta u Fondaciji "Ana i Vlade Divac", u ime Koalicije za dobročinstvo beskrajno je zahvalan na današnjoj akciji koju su organizovali u saradnji s Lidlom:

- Kroz kampanju "Spasimo hranu, spasimo humanost" želimo da ostvarimo saradnju civilnog, korporativnog i medijskog sektora i građana, u ovom slučaju novinara, s ciljem povećanja donacija hrane za najugroženije, kojih je, prema poslednjim procenama, 446.000 u Srbiji. Iako se ova akcija organizuje u Beogradu, znatne količine hrane koju prikupimo s partnerima distribuiraju se širom zemlje, uključujući i donaciju 200 paketa hrane građanima Vranja, koju je Lidl obezbedio sa svojim zaposlenim.

Kurir.rs/ Iva Ogarević

Bonus video:

This browser does not support the video element.

03:33
LIDL PRIMER DOBRE PRAKSE Globalna kampanja za manje plastike Izvor: Promo