Žene više koriste društvene mreže tokom gledanja TV

66 odsto pripadnica lepseg pola koristi Frjsbuk, "Tviter" i druge drustvene mreže tokom gledanja televizije, dok je kod muškaraca taj procenat manji i iznosi 58 odsto

BEOGRAD - Društvene mreže u trenutku dok gleda televizijski program koristi 62 odsto korisnika, što je 18 odsto više nego prethodne godine, navodi se u studiji kompanije Erikson "TV i video potrošački trendovi 2012".

Kako se navodi u godišnjem istraživanju Eriskonove potrošačke laboratorije, 66 odsto pripadnica lepseg pola koristi Frjsbuk, "Tviter" i druge drustvene mreže tokom gledanja televizije, dok je kod muškaraca taj procenat manji i iznosi 58 odsto.

Ističe se da četvrtina korisnika koristi drustvene mreže za diskutovanje o programu koji trenutno gledaju.
"Mobilni uredaji su postali važan deo gledanja televizije jer sve više korisnika prati televizijski program preko pametnih telefona, tableta i prenosnih racunara.

Trend gledanja televizije u pokrenu raste i 50 odsto vremena koje korisnik provede gledajući televiziju na pametnom telefonu ili tabletu čini to van kuće", izjavio je Niklas Renblum, viši savetnik u Erikson konzumer Labu.

Dodaje se da je primetan trend promene koncepta kućnog video sistema i da se sve vise korisnika odlučuje za jedan veliki glavni televizor uz nekoliko mobilnih uređaja kako bi lakše pratili sadržaj iz svih delova svog doma.

"Iako se ponašanja i zahtevi korisnika menjaju, samo sedam odsto kaže da će smanjiti svoju pretplatu na televiziju.
Većina korisnika umesto da smanji troškove spremna je da plati više za bolji ugodaj prilikom gledanja televizije: 41 odsto korisnika istaklo je da je spremno da plati za TV i video sadrzaj u HD rezoluciji", navodi se u saopštenju Eriksona.

Podaci za studiju prikupljeni su u Brazilu, Čileu, Kini, Nemačkoj, Italiji, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji, Švedskoj, Tajvanu, Velikoj Britaniji i SAD-u.

Istraživanje se sastojalo od 14 kvalitativnih i 12.000 kvantitativnih intervjua preko interneta, što, kako se ističe, predstavlja reprezentativni uzorak od više od 460 miliona korisnika.
Kompanija Erikson je vodeći svetski dobavljač telekomunikacionih usluga i tehnologija.