Britanka Rakel Ljorente ima 23 godine, studirala je inženjering i razvoj na koledžu u Britaniji, a zatim je napustila fakultet jer je bila prelepa. Odlučila je da bi se radije obogatila kao influenserka na Instagramu.
Otkrila je da je prvo upisala fakultet jer je osećala pritisak da se bavi prestižnom profesijom koja bi joj obezbedila finansijsku stabilnost. Ali inženjering joj je brzo dosadio, pa je umesto da eksperimentiše sa tehnologijom, počela da eksperimentiše sa šminkom.
- Uopšte nisam želela da budem tamo. Trošila sam studentske kredite na različite palete i posvetila sam se šminkanju. Igrala sam se različitim izgledima i odjednom bih shvatila da je već pet sati i da bi moj esej trebalo da predam u ponoć. Uspela sam da predam esej na vreme, ali to je bilo bukvalno u poslednjem trenutku i izgledalo je veoma neuredno - ali izgledala sam odlično - rekla je ona za The Sun.
Ubrzo je pokrenula svoj Instagram profil na kojem je objavljivala različite stilove šminkanja, a broj pratilaca je samo rastao.
- U početku uopšte nisam obraćala pažnju na broj pratilaca. Samo sam se zabavljala i radila ono što inače radim, ali sam vremenom postajala sve bolja u šminkanju i mislila sam da sam previše lepa da ne bih bila pred "kamerama“ - iskreno priznaje ona.
Ubrzo je shvatila da svoju onlajn slavu može da unovči, pa je odlučila da napusti fakultet i posveti se isključivo njemu.
- Inženjeri su važni, ali ne želim da gradim karijeru u nečemu što mrzim - rekala je influenserka koji danas ima 113 hiljada pratilaca na Instagramu i više od 70 hiljada na TikToku. Kaže da sada zarađuje oko 30.000 funti godišnje zahvaljujući unosnim poslovima sa oglašivačima. To je više od prosečne plate britanskog radnika sa punim radnim vremenom starosti između 22 i 29 godina.
Ljorente tvrdi da je biti uticajni jednako teško kao i biti inženjer - iako radi iz svoje spavaće sobe.
- Provodim ceo dan odgovarajući na mejlove, snimajući i montirajući video snimke. Sve to izgleda kao lak posao za autsajdera, ali kada ste fokusirani na izgradnju karijere u društvenim medijima, morate takođe da radite na tome od 9 do 17 časova. Radim isto toliko koliko bih radio na poslu za koji sam se školovala - zaključuje.
(Kurir.rs)
Bonus video: