Pokvario vam se vodokotlić, hitno vam je potreban majstor. Pronašli ste oglas u novinama ili ste sačuvali flajer koji vam je ubačen u poštansko sanduče sa reklamom: Vršimo popravke 24 časa.
Pre nego što pozovete, dobro razmislite šta treba da pitate pre nego što dogovrite dolazak majstora. Pažnju posebno obratite na 7. ključnih pitanja i zapamtite: Bolje sprečiti nego lečiti!
1.Proverite da li se radi o uredno registrovanom preduzetniku. Ovo možete uraditi na sajtu Agencije za privredne registre - www.apr.gov.rs.
2.Pitajte da li posebno naplaćuje dolazak. Ukoliko naplaćuje, pitajte da li se cena razlikuje u zavisnosti od doba dana kada dolazi i brzine njegovog dolaska (dva sata od poziva ili u toku noći).
3. Obavezno pitajte koliko košta rad, a koliko materijal.
4. Saznajte da li on obezbeđuje materijal i rezervne delove, ili vi.
5. Uporedite cene vašeg majstora sa cenama drugih.
6. Pitajte da li u cenu ulazi odnošenje šuta, čišćenje stana nakon radova, i sl.
7. Tokom obavljanja radova pitajte sve što vas zanima (u vezi opravke) i insistirajte da, pre nego izvrši i neke dodatne radove, majstor pita vas da li se slažete (svaki dodatni rad se sigurno plaća).
VAŽNO: Svaki majstor ima pravo da naplaćuje svoje usluge koliko hoće. Vi imate pravo da birate majstora!
Imajte na umu da ako neki majstor radi 24 sata, moguće je da će njegove usluge biti skuplje od nekog ko ima uobičajeno radno vreme.
Kada majstor koga ste vi odabrali obavi posao i vi pristanete da platite cenu za koju smatrate da je neuobičajeno visoka - nemate osnova da se bilo kome žalite, što ne znači da ne možete da reklamirate uslugu ukoliko je loše obavljena.
Svaki majstor koji ima radnju mora da na vidnom mestu istakne cenovnik usluga, a onaj koji dolazi na vaš poziv mora da vam pokaže cenovnik usluga pre nego što otpočne sa radom, objašnjeno je iz Ministartva trgovine na sajtu Zaštita potrošača.
Kurir.rs