Kurir televizija se i danas uspešno predstavila pred Savetom Regulatornog tela za elektronske medije (REM) u okviru konkursa za dobijanje dozvole za petu nacionalnu frekvenciju.
Igor Žeželj, predsednik kompanije "Adrija medija grupa", u ime tima Kurir televizije je predstavio elaborat kojim je u REM konkurisao za nacionalnu pokrivenost i obrazložio sve prednosti koje ovu televiziju preporučuju za "ulazak" u svako domaćinstvo u Srbiji.
On je naglasio da su integrisani mediji budućnost, a da je AMG u integraciji televizije i digitala otišao korak dalje i da je sada naš digital postao apsolutni broj jedan na tržištu, te da smo kao takvi postali dominantni lideri na tržištu interneta. Kurir televizija je prepoznata kao kanal koji kompletnu produkciju radi za svoj sadržaj, ali ćemo u budućnosti kroz naše sisteme proizvodnje sadržaja uključiti nezavisne sisteme produkcije.
Mesto vrhunskih sadržaja
- Mi smo danas definitivno broj 1 kolažni kanal s najvećim ričom i šerom, a na totalu smo među prvih 10 kanala. Gradnja naših novih TV studija je pri samom kraju, u decembru otvaramo dva nova studija, koji imaju 20.000 kvadrata - rekao je Žeželj i dodao da Kurir televizija svakog radnog dana proizvede i emituje više od osam sati originalnog premijernog programa zahvaljujući produkcionim kapacitetima koji su iznad nekih nacionalnih televizija. Tokom prezentacije podsetio je da je Kurir prvi integrisani brend u Srbiji sa četiri kanala: dnevnim novinama, portalom, televizijom i društvenim mrežama, čime je nastala najveća integrisana redakcija u regionu.
- Kurir je jedini koji, i to odavno, ima poziciju menadžera za etiku, a promenu su prepoznali i naši čitaoci. Mi volimo da budemo inovatori, na tome se ne zarađuje previše, ali se stiče imidž - pojasnio je u izlaganju.
Naša medijska kuća je i mesto proizvodnje vrhunskih sadržaja, o čemu svedoče rezultati Kurir televizije, kao i "Fajerflaj produkcije", koja funkcioniše kao deo našeg medijskog sistema u segmentu proizvodnje igranog programa vrhunskog kvaliteta. "Fajerflaj produkcija" je prva i najveća platforma na ovim prostorima koja se bavi razvojem originalnih scenarija i igranih formata.
Finansijski samoodrživi
Žeželj je naglasio da je brend Kurir već u ovom trenutku finansijski samoodrživ i istakao da je, prema zvanično dostupnim i našim internim podacima, već marketinški lider u dva tržišna segmenta, u digitalu i printu.
Govoreći o uspesima, objasnio je da smo ove godine, osim šera i riča na TV spektru, naš advertajzing povećali za 15 odsto, a rašćemo još 15 odsto naredne godine, bez obzira na nacionalnu frekvenciju.
Kurir.rs