KRUŽI NOVA PREVARA, NA RAČUN ZA MOBILNI VAM NEDELJNO DODAJU 360 DINARA! Telefon to prepoznaje kao SPAM, ali može da se isključi

Printscreen/Youtube

Korisnici usluga mobilne telefonije se godinama žale kako su prevareni, jer im stižu uvećani računi za usluge od operatora, a koje operator objašnjava naplatom za VAS servise, odnosno servise sa dodatnom vrednošću (value added services).

Sada se pojavila još jedna prevara.

Nju je na Tviteru objavio Damir Okanović, direktor Komiteta za beznednost saobraćaja, koji je i sam bio prevaren.

- Još jedna VAS prevara! Kada mi je danas stigao račun video sam stavku VAS STANDARD 1.440 din, a zatim kroz listing da je naplaćivano 360 din svakog utorka. Kroz pretragu SMS aplikacije (pretraživao sam "360") našao sam SMS koji je telefon automatski prepoznao kao spam, a koji nisam mogao da vidim jer ga je telefon "mjutovao". Dakle nikako nisam svojom voljom aktivirao bilo kakvu uslugu.

Deaktivacija putem SMS poruke je nemoguća, jer kada se pošalje poruka STOPGET na 5225 piše da poruka ne može da se pošalje zbog "neispravnog formata". Moraću preko operatera da deaktiviram tu "uslugu" - napisao je on i dodaosavet

- Tražite od vašeg operatera da vam onemogući VAS usluge, osim onih koje zaista koristite (parking, gradski prevoz i sl.).

Još neki su imali slična iskustva, a jedna osoba je upitala:

- Mene više zanima kako ste uspeli da se "prijavite"?

A on je odgovorio:

- I mene. SMS nisam ni video jer ga je telefon prepoznao kao spam, a VAS usluge se aktiviraju slanjem SMS.

Okanović za Kurir kaže da je na ovu naplatu uložio prigovor. Navodi, zakon kaže da niko ne sme da naplatiti uslugu ako slanjem SMS poruke niste potvrdili da ste saglasni sa uslovima i da želite korišćenje te usluge.

Kurir.rs / S. Trajković

Bonus video

This browser does not support the video element.

01:04
POTROŠAČI, OPREZ! Ovi parametri ukazuju na PREVARU Firme se snalaze na podle načine, ali se ovako možete SPASITI GUBITKA NOVCA Izvor: Kurir televizija