Kraj svake godine služi za sumiranje rezultata i uspeha u svim kategorijama, pa se tako sabiraju brojevi i na društvenim mrežama. Iako mnogi sa estrade tvrde da su baš oni najpopularniji na Instagramu, jedino su merodavni zvanični podaci agencije "Pikasa", koja se bavi ovim istraživanjem.
Društvene mreže odavno su postale deo svakodnevice, a pomoću njih veoma je lako saznati šta poznate ličnosti rade, gde putuju i na šta troše novac. Društvena mreža Instagram jedna je od najpopularnijih, a mnoge naše poznate ličnosti fanove na istoj broje u milionima.
Ipak, prema relevantnim merenjima na platformi Pikaso, koja je tokom novembra analizirala više od 500 Instagram profila u Srbiji u šoubiz kategoriji, prva tri mesta po broju dobijenih reakcija (lajkova, deljenja i komentara) iz publike pripadaju Jeleni Karleuši, Milici Pavlović i Teodori Džehverović.
Njih tri su zajedno dobile tri miliona Instagram reakcija (lajkova, deljenja i komentara) na svoje Instagram objave ili devet odsto od ukupnog broja reakcija publike u kategoriji šoubiz. Tako je JK od svojih više od dva miliona pratilaca dobila čak 1,7 miliona reakcija.
Jelena je veoma aktivna na Instagramu, a svoje fanove neretko počasti provokativnim izdanjima. Poznata je po istančanom modnom ukusu i smelosti, pa je tako često inspiracija mladim devojkama sa kežual autfitima. Kada je u pitanju scenska garderoba, koleginicama je mnogo puta dala ideju, zbog čega su završile na naslovnim stranama kao njene kopije. JK ima i pregršt fotografija s putovanja, a njena bikini izdanja definitivno su fanovi i pratioci najviše lajkovali.
Na drugom mestu je njena prijateljica i koleginica Milica Pavlović, koja je imala 870.000 reakcija od svojih 864.000 pratilaca. Teodora Džehverović se, prema ovom istraživanju, našla na trećem mestu sa samo 419.000 reakcija, iako ima milion pratilaca na Instagramu.
Inače, do ovih rezultata se došlo nakon praćenja jedne platforme, i to u realnom vremenu, koja prati više od 1.300 novinskih medija i hiljade kanala društvenih medija u šest zemalja Zapadnog Balkana. Ona prikazuje i medijske članke zajedno s njihovom penetracijom na platforme društvenih medija (Fejsbuk, Instagram, Tviter, Jutjub), računajući sve vrste aktivnosti i reakcija (lajkove, deljenja i komentare).
Kurir.rs/Aleksandar Panić
Bonus video: