NOVA OPREMA STIGLA U FCA SRBIJA: Kragujevac će biti centar električne mobilnosti, svet čeka novi model sa oznakom MADE IN SERBIA

Kako je ranije najavljeno, u Fiatovoj fabrici u Kragujevcu će se proizvoditi novi električni model ove poznate italijanske marke, a s tim u vezi kompanija FCA Srbija kontinuirano i temeljno radi na realizaciji plana i projekta transformacije, kao i na blagovremenom uvođenju novih oprema u fabriku u Kragujevcu.

- Dolazak nove opreme i usklađivanje sa inovativnim tehnološkim procesima, koji podržavaju novu platformu, prekretnice su za budućnost naše kompanije. Ovi koraci menjaju kurs i grade savremenu tehnološku kompaniju za održivu mobilnost - izjavio je Jovica Jovanović, FCA Srbija Industrijski direktor i dodao:

foto: FCA Srbija

- Veoma sam zahvalan lokalnom timu i svima koji su uključeni u izvođenje svih faza plana na našem putu transformacije fabrike. Naš projekat je važan deo globalne strategije elektrifikacije Stellantisa, sa ambicioznim i jasnim ciljevima na čijoj realizaciji uspešno radimo - kaže Jovanović.

Kompanija FCA Srbija nastavlja da unapređuje efikasnost svog poslovanja. Primenjuje pristup, svrhu i vrednosti Stellantisa kao vodeće tehnološke kompanije za održivu mobilnost i učestvuje i doprinosi u svim aspektima sprovođenja strateškog plana Dare Forward 2030.

Srbija ima strateški značaj za Stellantis i njegove operacije kao deo globalnog strateškog plana Dare Forward 2030. Stellantis će u svojoj fabrici u Kragujevcu u Srbiji instalirati novu električnu platformu za proizvodnju električnih automobila od sredine 2024. godine.

foto: EPA, Aleksandar Jovanović/Ilustracija

Stoga će Srbija i njena fabrika u Kragujevcu igrati ključnu ulogu u strateškom planu. Novi električni automobil koji će tek biti imenovan proizvodiće se u kragujevačkoj fabrici. Postrojenje bi takođe moglo biti konfigurisano tako da podrži potencijalne dodatne količine drugog modela na osnovu kontinuiranog poboljšanja performansi.

Sa proizvodnjom u skoro 30 zemalja, kompanija Stellantis ima kapacitet da nadmaši rastuće potrebe i očekivanja kupaca na više od 130 tržišta, istovremeno stvarajući trajnu vrednost za sve uključene strane, saopštili su iz ove kompanije.

(Kurir.rs)