ARENINA ZLATNA MEDALJA NAJSJANIJA OD SVIH U 2022. GODINI: Timski rad je najbitniji!
Najponosnijim menadžerom me čini odlikovanje koje nam je dodeljeno na Dan državnosti Republike Srbije
Iza nas je još jedna godina, ili sportskim žargonom rečeno, još jedna uspešna sezona. Armija gledalaca Arena Sport kanala raste iz dana u dan, a Telekom Srbija stabilno i beskompromisno drži svoje prvo mesto najjačeg programskog emitera u regionu. Nebojša Žugić, generalni direktor Arena Channels Group se osvrnuo na uspehe Arena Sport kanala tokom 2022. godine.
Naveo je da je cilj Arena Channels Group da i u 2023. godini svim gledaocima obezbedi najprestižniji sportskih sadržaj, najkvalitetniji prenos i nastaviti da gradi brend društveno odgovorne kompanije koja promoviše sve dobre strane sporta, pravih vrednosti i zdravog načina života:
Mnogo truda,posvećenosti i timskog rada, uz veliku podršku gospodina Vladimira Lučića i cele Telekom grupe, doprinelo je ostvarenim rezultatima ove šampionske generacije televizije Arena sport. Kao i u svakom sportu, tako i na televiziji, timski rad je najbitniji. Sa ponosom mogu da istaknem da nije teško biti trener-kapiten ekipe koja ima pobednički mentalitet i koja se ne boji izazova.
Kada se osvrnete na godinu na izmaku, koje ste sve rezultate i uspehe smo ostvarili?
Najveći uspeh, odnosno, ono što me čini najponosnijim menadžerom, svakako je odlikovanje koje se ne dobija svaki dan. Reč je o odlikovanju koje smo dobili na Dan državnosti Republike Srbije. ’’Zlatna medalja za posebne zasluge u oblasti sportskog informisanja’’ uručena od strane predsednika Republike Srbije, gospodina Aleksandra Vučića, medalja je koja sija posebnim sjajem i koja ima poseban značaj.
Živimo u eri najvećih ulaganja u sport od strane države. Srbija osvaja medalje kao nikada pre, rekordi se obaraju.
Prepoznavanje sporta kao preduslova za razvoj zdrave i uspešne nacije, pre svih od strane predsednika Republike Srbije, gospodina Aleksandra Vučića, ali i od Vlade Republike Srbije i drugih institucija, omogućilo je i nama da na tom talasu uspeha rastemo i doprinosimo popularizaciji domaćeg sporta.
Da li verujete da ste ostvarili cilj da TV Arena sport postane sinonim za sportske prenose?
Mislim da smo u tome uspeli. Kada vas neko pita, čak i ako ste laik za sport, gde se može pogledati neka utakmica, 95% šansi da pogodite imate, ako kažete: ''Na Areni''. Zakotrljala se ove godine i engleska premijerligaška lopta na našim kanalima. Najpopularnija liga, pre 4 godine bila je san naših gledalaca. Danas oni, zajedno sa nama taj san žive.
Vodili smo naše gledaoce i u Katar. Sproveli izuzetno zahtevan poduhvat. Studijske emisije i uključenja sa pet lokacija bila su veliki izazov. Doha sa dve lokacije, Dubai srpska navijačka zona, TC Galerija, studio u Beogradu… Urađeno je ponovo nešto, što do sada na ovim prostorima nije viđeno. Ovu 2022. godinu je obeležio i Arenin karavan koji je prošao kroz 25 gradova Srbije i približio građanima svetsko prvenstvo u fudbalu i probudio sportski i navijački duh.
Nastavljate li i dalje da prenosite najznačajnija fudbalska takmičenja pod okriljem UEFA, klupska i reprezentativna, kao i najznačajnije i najpopularnije svetske lige sa svih kontinenata?
Gde god se lopta šutira, tapka, odbija, gde god se sportisti bore, tu smo mi da našim gledaocima prenesemo deo atmosfere na najbolji mogući način na koji nam to aktuelna tehnologija dozvoljava. I ove godine, kao i prethodnih, pokrenuti su novi kanali, ''devetka i desetka'' koje su dobile mesto u našem timu, a zadatak im je da u budućnosti budu mesto za uživanje svih ljubitelja domaćeg i regionalnog sporta. Verujem da će ovi kanali biti neizostavni deo paketa svakog našeg sportskog fana u dijaspori, ma gde se on nalazio.
Nastavljate i sa obaranjem rekorda kada je gledanost u pitanju.
Izmeren rezultat od 45,7% u piku (muškarci od 15 do 45 godina) rezultat je kojim bi se i televizije sa nacionalnom frekvencijom ponosile, a dostignut je za vreme prenosa 168. fudbalskog večitog derbija. Derbi je bio i najgledanija emisija na kablovskim TV stanicama toga dana sa prosečnom gledanošću od 34,79%, ispred našeg studija koji je dostigao rezultat od 12,63%.
Vaša popularnost iz dana u dan nastavlja da raste. Čemu to dugujete?
Izgledao je nedostižan prošlogodišnji broj emisija i prenosa, tzv. ''lajvova'' od 5698. Ipak ove godine i taj rekord je povećan za 909, pa smo ove godine realizovali ukupno 6607 programa uživo. Ova hiperprodukcija i rast kompanije, iziskuju i potrebu da gledamo u budućnost. Zbog toga je pokrenuta i Arenina akademija sportskih komentatora i voditelja. Prvi krug uspešno je realizovan. Prijavilo se više od 250 polaznika. Njih 25 ušlo je u uži izbor i prošlo intenzivnu tromesečnu edukaciju. Njih sedmoro nastavlja dalje i čeka ih ogroman put, rad i trud dok ne postanu standardni prvotimci.
Zaista mogu da zaključim da sam ponosan na to što će Arena Channels Group i u 2023. godini svojim gledaocima obezbediti sve najprestižnije sportske prenose, sve svetske lige i takmičenja i biti stalan član najvećeg broja domaćinstava u Srbiji.
Promo