MOZZARTOV TRIJUMF HUMANOSTI POTVRĐEN I U 2022. GODINI: Paketići za decu širom Srbije
Uoči praznika je najvažnije izmamiti osmehe mališanima, a kompanija Mozzart se kroz niz akcija u završnici godine trudi da još više širi novogodišnji duh. Podele paketića najmlađima su kruna društveno-odgovornih aktivnosti u decembru, tradicionalnom mesecu humanosti u ovoj kompaniji. Predstavnici Mozzarta i ministarka za brigu o porodici i demografiju Darija Kisić uručili su paketiće deci iz hraniteljskih porodica iz Beograda, Šapca, Loznice i Valjeva.
„Svi se radujemo božićnim i novogodišnjim praznicima, ali je ipak dečija radost mnogo veća. Nema lepših trenutaka od onih provedenih sa decom. U novoj 2023. godini želim im pre svega puno zdravlja, a onda i osmeha i druženja, puno lepih trenutaka i novih prijatelja“, poručila je ministarka Kisić.
Mozzartov novogodišnji karavan se potom zaustavio na adresu humanitarne organizacije „Dečje srce“ koja pruža podršku osobama sa smetnjama u razvoju i njihovim porodicama. U okviru ove organizacije nalazi se i kafić Zvuci srca koji je tokom decembra bio domaćin u Mozzartu. Zaposleni su svakog petka uživali u kafi, limunadi i kolačima koje su za njih pripremili drugari iz udruženja „Dečje srce” u okviru kojeg posluje ovaj kafić na Vračaru.
“Izuzetno nam je bila značajna saradnja sa kompanijom Mozzart jer nas uključuje u društvenu zajednicu, pre svega naše mlade sa smetnjama u razvoju. Njima to budi motivaciju za daljim radom, pohvala za njihovu spremljenu kafu im ulepša dan” istakla je Katarina Rakić, radni instruktor u “Zvuci srca”.
Mesec humanosti započet je kićenjem jelke u akciju „Novogodišnja humanitarna bašta“ u Botaničkoj bašti „Jevremovac“ koja je organizovana sa Srpskim filantropskim forumom i Koalicijom za dobročinstvo, a u okviru koje kompanije zakupljuju i ukrašavaju stabla u gradskoj oazi. Pančićevu omoriku, na samom ulazu u Jevremovac, do 15. januara krase plave i zlatne kugle ali i posebni ukrasi koje su napravili mališani iz udruženja „Plava školjka“ koje pomaže deci sa invaliditetom i njihovim porodicama. Njihovi ručno rađeni ukrasi doprineli su da jelka od deset metara zablista posebnim sjajem, dok je njihov vedar duh zagrejao srca svih zaposlenih iz Mozzarta prilikom zajedničkog kićenja.
Brojnim akcijama tokom 2022. kompanija Mozzart potvrdila je još jednom da je lider na polju humanosti. Samo tokom 2022. godine donirano je više od 100 miliona dinara u humanitarne svrhe. Uz Mozzartovu asistenciju pomoć je stigla na adrese brojnih pojedinaca, zdravstvenih i kulturnih ustanova, humanitarnih organizacija i udruženja, sportskih kolektiva...Organizovane su brojne humanitarne utakmice i turniri, podržane manifestacije od kulturnog značaja, a nastavljeno je i sa stalnim akcijama po kojima je kompanija prepoznatljiva dugi niz godina. Za štićenice Sigurnih kuća početkom godine organizovan je odlazak na predstavu „Potkrovlje”, a osim Sigurne kuće u Beogradu, kojoj Mozzart pruža finansijsku podršku svakog meseca, upućene su i donacije drugim ustanovama ovog tipa. Više od 50 žena u Sigurnim kućama u Beogradu, Novom Sadu, Sremskoj Mitrovici, Pančevu, Zrenjaninu, Nišu i Vranju od Mozzarta je dobilo onlajn kurseve pletenja, dekupaža, izrade nakita, heklanja i pustovanja vune kako bi ih ekonomski osnažio. Spajajući ljubav prema sportu i ekologiju, Mozzart je ove godine bio naslovni sponzor sve tri Invictus challenge OCR trke. Osim nadmetanja na stazi, Mozzart je organizovao i ECO challenge u kojem su zaposleni čistili Petrovaradin, potom se jedrilica sa nazivom ove kompanija otisnula na Dunav kako bi očistila priobalje Štranda, a u završnici su fruškogorske ptice dobile nove domove koje je napravio Mozzart tim. Kućice za ptice su pravljene uz pomoć saradnika iz udruženja Sotsko jezero kojem je Mozzart uputio finansijsku podršku za uređenje ovog netaknutog dela prirode. Kao ekskluzivni partner Fudbalskog saveza Srbije i naslovni sponzor Superlige i Prve lige Srbije, Mozzart je po prvi put uveo humanitarni segment u domaće prvenstvo. Svake nedelje najbolji igrač kola nagrađivan je novčanim iznosom koji prosleđivao organizaciji ili pojedincu po izboru, a nagrade su stizale i na adrese igračima meseca, koji su ih takođe preusmeravali u humanitarne svrhe.
Promo tekst