Marketinški stručnjaci usmeravaju velike napore da pridobiju svakog kupca. Poznati modni brendovi veoma često usmeravaju svoje aktivnosti prema ženama. Iako imaju kolekcije za sve, u fokusu su im veoma često mlade devojke.
Iako bi modni brendovi koji imaju odeću i za muškarce i za žene i za decu, svih uzrasta, trebalo da posvete svima jednaku pažnju pri reklamiranju, u realnosti deluje da to ipak nije tako. A neki ljudi osećaju se čak i diskriminisano u kupovini upravo zato što je fokus trgovaca na toj jednoj kategoriji.
Tako se na društvenim mrežamajedna žena požalila da je devojke koje rade u prodavnici nisu konstatovale kada je došla da kupi "se ponovi".
Ona je napisala:
- Nedavno sam išla u NS da kupim jaknu. Imam 67 godina, stara jakna je baš neugledna, ali sam sada smršala i dobila sam želju da se ponovim. U nekoliko butika NIKO mi se nije obratio, čak ni dobar dan. Vrteli se oko mladih i doteranih. Izašla sam uvređena, a imam dve kartice i verovatno više para. Slično je i sa frizerima. Otaljaju posao umesto da mi se posvete i dobiju stalnu dobru mušteriju koja uvek daje dobar bakšiš. Davno sam čula od jednog čoveka - nikada ne znaš ko ima para. A ja znam da mnogi ne znaju da rade svoj posao - napisala je ona.
Izgleda da nije jedina koja ima ovakvo iskustvo.
- Imam isti broj godina i hodam sa štapom, ali imam i sasvim suprotno iskustvo. Često sam po raznim prodavnicama i svuda sa puno pažnje i pomoći od zaposlenih a i frizerka, pedikirka se baš potrude da budem zadovoljna. Šta znam, možda u sebi nosimo tu neku energiju.
- Nije ni do mladosti ni izgleda. Svaki put kad dodjem u Srbiju imam slično iskustvo. U većini prodavnica ni dobar dan ni doviđenja, a kad na kasi kažem "dobar dan", "hvala", "izvolite", dobijam zgranut pogled kao da sam uradila ne znam sta. Ljudi su se odučili od osnovnih manira.
Kurir.rs
Bonus video