U današnjem digitalnom dobu, izgradnja jakog ličnog brenda je važnija nego ikad. Kada je reč o profesionalnim platformama za umrežavanje kao što je LinkedIn, ovo je još važnije. Dobro uspostavljen lični nastup može vam pomoći da se istaknete na tržištu rada, privučete potencijalne klijente ili kupce i uspostavite se kao ekspert u svojoj industriji.
Ali kako da izgradite lični brend na LinkedInu?
U nastavku teksta možete pročitati više o najboljim načinima za izgradnju vaše ličnosti na LinkedInu, uključujući optimizaciju vašeg profila, kreiranje zanimljivog sadržaja i izgradnju jake mreže. Bilo da ste iskusan profesionalac ili tek počinjete, ovi saveti će vam pomoći da uspostavite snažno prisustvo na mreži i ostvarite svoje ciljeve u karijeri.
Napišite kvalitetan naslov
Naslov je jedan od najvidljivijih delova vašeg profila na LinkedInu i važan je faktor u odluci HR menadžera da se obrati vama a ne nekom drugom. U pitanju je prozor u vaš lični brend. Stoga bi trebalo da učinite sve da ostavite najbolji mogući utisak.
Vaš cilj je da privučete pažnju u što manje reči. Neka naslov bude kratak i koncizan. Pomozite klijentima da shvate šta mogu dobiti od vas. Istaknite svoje prednosti unapred kako bi oni odmah znali da li je ono što nudite relevantno za njih. Ne ostavljajte korisnicima da nagađaju ko ste i šta predstavlja vaš lični brend.
Uložite vreme u pisanje rezimea profila
Vaš rezime je jedino mesto na profilu na kome imate priliku da svojim rečima objasnite ko ste, a da niste ograničeni prostorom, datumima ili formom koju LinkedIn nudi. Rezime bi trebalo da saopštava vaše osnovne vrednosti potencijalnim klijentima. To je prostor za vaš pitch, odnosno za najbolje predstavljanje sebe. Iskoristite ga da biste se preporučli za saradnju i obuhvatili sve najbolje veštine koje donosite.
Važno je da zapamtite sledećih nekoliko smernica.
Budite sažeti, sumirajte veštine i karakteristike koje su važne.
Pokažite interesovanja u određenoj industriji i pozicionirajte se kao stručnjak.
Budite profesionalni, ali nemojte se plašiti da pokažete malo svoje ličnosti.
Napravite zanimljiv cover
Izbor slike vašeg banera pomaže da se priča o vašem brendu približi vizuelno i pruža trenutni prvi utisak kada korisnici dođu na vašu stranicu. Ona vam zaista može pomoći da se izdvojite iz mnoštva. Baner može uključivati bilo šta, od slika koje predstavljaju ko ste i šta radite, do jednostavne grafike vaših usluga.
Kada se koristi kao slika banera, info-grafika pomaže u prenošenju informacija brže nego što bi paragrafi običnog teksta radili sami.
Najbitnije: Fokusirajte se na sadržaj
Ako ne objavljujete kvalitetan sadržaj na LinkedInu, koristite samo polovinu potencijala koji mreža može da ponudi. Nije dovoljno imati odličan profil, potrebno je i da pokažete svoju stručnost objavljivanjem materijala koji će se svideti vašoj ciljnoj grupi.
Postoji mnogo načina za kreiranje visokokvalitetnog sadržaja za LinkedIn putem članaka i kraćih objava. Objavljivanje jedinstvenog, dobro osmišljenog formata može vam pomoći da se pozicionirate kao stručnjak u industriji tako što ćete potencijalnim klijentima pokazati koliko znate o izazovima sa kojima se suočavaju.
Sadržaj takođe pruža vrednost drugim čitaocima koji možda neće moći da se povežu sa vama putem tradicionalnih metoda umrežavanja kao što su konferencije ili lično predstavljanje. Ovo je prilika da im pokažete šta znate i zašto bi trebalo da rade sa vama ili da kupuju vaše proizvode ili usluge.
Naučite kako da ovladate online brendiranjem
Izgradnja snažnog ličnog brenda na LinkedInu zahteva doslednost i dugoročan pristup. Iako kratki kursevi mogu pružiti korisne uvide i savete, potrebno je mnogo više od toga da se uspostavite kao lider u svojoj industriji. Da biste zaista postali profesionalac i ostvarili trajan uticaj, neophodno je da uložite najmanje godinu dana u obrazovanje. Neprekidnim učenjem i praćenjem trendova u svojoj oblasti možete usavršiti veštine, produbiti svoje znanje i izgraditi reputaciju kredibilnog i pouzdanog stručnjaka.
Upišite obuku za marketing na internetu i napravite pravi korak ka poslu kakav ste oduvek želeli.
Tim Edukacija