ADRIA MEDIA GROUP POSTAVILA ISTORIJSKI REKORD U BROJU JEDINSTVENIH KORISNIKA Kurir najčitaniji već 52 meseca zaredom!
Adria Media Group (AMG) nastavlja apsolutnu dominaciju na srpskom tržištu, a u februaru je postavila novi rekord na srpskom tržištu u broju jedinstvenih korisnika.
Kurir je i dalje, već 52 meseca zaredom najčitaniji srpski sajt, pokazuju podaci Gemiusa*, koji predstavlja zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji.
AMG lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima i rekorder u broju jedinstvenih korisnika u februaru
Podaci iz februara pokazuju da je Adria Media Group po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u februaru, dobije se neverovatan broj – 576 godina i 47 dana, što je čak 5 miliona sati. To znači da smo za 69% ispred drugoplasiranog izdavača, a 108% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U februaru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 288 miliona stranica, što je za 79% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 162% više u odnosu na trećeplasiranog.
AMG dominira i u broju poseta: samo u februaru građani Srbije su preko 95 miliona puta posetili naše sajtove, što je 37% više od drugoplasiranog i 76% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
Dominacija u kategorijama vesti i žena/lifestyle
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije, AMG je lider u segmentima vesti i žena/ lifestyle.
Na Kuriru najduže zadržavanje i najveći broj otvorenih strana
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je i u mesecu za nama potvrdio lidersku poziciju među domaćim sajtovima. Na Gemius listi Kurir se našao na prvom mestu po broju otvorenih stranica i ukupnom vremenu koje su čitaoci proveli na sajtu, dok Blic doseže nešto veći procenat u broju poseta i jedinstvenih korisnika, a Telegraf doseže nešto veći procenat samo u broju jedinstvenih korisnika.
Neverovatnih 52 meseca u nizu Kurir je najčitaniji srpski portal sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najdužim vremenom zadržavanja korisnika na sajtu. Stranice Kurira su tokom februara otvorene više od 194 miliona puta, što je za 46% više od prvog sledećeg konkurenta, a građani Srbije su na njemu proveli čak 41% više vremena nego na sajtu prvog sledećeg konkurenta, što govori da Kurir ima najlojalniju publiku.
Kurir televizija je i u februaru 2023. godine najgledanija kolažna kablovska televizija u mrežama u kojima je dostupna
Kurir televizija i ove godine zadržava poziciju najgledanijeg kolažnog kablovskog kanala u mrežama u kojima je dostupna. Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 600 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a beležimo i najveći rast udela gledanosti (share) od svih kablovskih kanala.
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 9 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.
Hvala na poverenju
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: smartlife.rs, lepaisrećna.rs, stvarukusa.rs, sensa.rs, wanted.rs, yumama.rs, glossy.rs, stil.rs, nationalgeographic.rs, elle.rs i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik sasomange.rs, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite uspesima Adria Media Group: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.
(Kurir.rs)