Kako doći do ličnog brenda

STVORITE OD SEBE INSTITUCIJU: Evo kako da izgradite lični brend

Tim Edukacija

Imati snažan lični brend je u digitalno doba postalo važnije nego ikada ranije. Praksa je pokazala da postoji određeni niz koraka koje bi trebalo preduzeti kako biste došli do željenih rezultata i osnažili svoj lični brend. U nastavku teksta pronađite ključne korake.

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

Sastavite izjavu o ličnom brendu

Napišite izjavu ne dužu od jedne rečenice koja sumira vaš brend i ono što vas izdvaja od drugih. Nju možete koristiti u radnoj biografiji, opisu profila na LinkedInu ili u portfoliju. S druge strane, možete je i sami interpretirati prilikom razgovora za posao ili predstavljanja potencijalnim klijentima.

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

Budite dosledni

Vaš lični brend mora da bude dosledan na svim kanalima. Uverite se da su vaša biografija, profil na LinkedInu i drugi profesionalni materijali usklađeni sa vašim ličnim brendom i porukama.

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

Predstavite svoj brend

Koristite svoj lični brend da biste se razlikovali na intervjuima za posao i prilikom upoznavanja relevantnih ljudi. Pripremite odgovore na uobičajena pitanja za intervju kojima ćete istaći svoj brend i uverite se da biografija koju ste poslali i propratno pismo odražavaju vaš lični brend.

Budite aktivni u svojoj industriji

Učestvujte u događajima, okupljanjima eksperata, volontirajte i uključite se u profesionalne organizacije. To će vam pomoći da ostanete aktuelni u svojoj industriji i uspostavite važne veze.

Tražite povratne informacije

Zatražite povratne informacije od kolega, mentora i drugih u oblasti vaše ekspertize. Na osnovu toga ćete lakše moći da identifikujete segmente u kojima možete poboljšati i ojačati svoj brend.

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

Čime god da se bavite, ovi saveti će vam pomoći da od sebe izgradite instituciju. Ipak, uprkos veštinama brendiranja, da biste zaista bili prepoznati kao ekspert, morate imati znanje i iskustvo. Poslovna znanja možete steći i produbiti kroz praksu za manje od godinu dana. Obrazovni programi za buduće biznismene predstavljaju najbolju investiciju vremena i novca. Međunarodno priznati sertifikat uz učenje kroz praksu jedini je način da se zaista pozicionirate kao brend.

Tim Edukacija