Od danas u Beogradu radi Servisni centar s jedinstvenim brojem 11-0-11, čijim pozivanjem građani mogu da prijave komunalne probleme, dobiju informacije i daju sugestije za bolje funkcionisanja grada.
Sada su na jednom mestu i uz pozivanje jednog broja Komunalna milicija i inspekcija, kao i javna preduzeća Infostan tehnologija, Gradsko stambeno, Parking servis, Javno osvetljenje, Javni prevoz, Beogradski vodovod i kanalizacija, Beogradske elektrane, Gradska čistoća, Zelenilo Beograd, Beograd put.
Gradonačelnik Aleksandar Šapić rekao je da su prvi put svi "subjekti čiji je osnivač Grad Beograd" na jednom mestu, što će obezbediti ;kvalitetniju uslugu građanima i omogućiti bolju komunikaciju tih preduzeća, sekretarijata i ustanova.
Servisni centar je dostupan građanima 24 sata 365 dana u godini, a građanim će morati da odgovori na zahteve u roku od 72 časa, rekao je Šapić.
"Neće moći da se, na primer građani žale Komunalnoj miliciji da se ne zna da li se postupilo po toj prijavi. Lično ću kontrolisati centar, sve će se beležiti, tako da će svi segmenti koji morau da daju informacije biti 'u velkom bratu'", rekao je Šapić.
Govoreći o odnosu Grada i firme Kentkart koja naplaćuje i kontroliše javni prevoz u Beogradu, on je rekao da će zaštiti interes građana i da će više moći da kaže za nedelju-dve.
"Neće biti interes neke privatne firme iznad interesa Grada. Par meseci su trajali pregovori, ako misle da su nas prevarili time što su nas očigledno obmanjivali, prevarili su sebe", rekao je Šapić o firmi s kojom je ranije najavljen raskid ugovora.
Kurir.rs