2 godine prisutnosti u Srbiji – strelovit rast i otvaranje 100.
prodavnice
Nakon samo dve godine poslovanja u Srbiji, Pepco 23.3. otvara 100. prodavnicu u Novoj Pazovi, u shopping centru BIG, Vojački put 1A što predstavlja još jednu veliku prekretnicu za Pepco Grupu koja je uspešno uvrštena na Varšavsku berzu u maju 2021. godine.
Pepco znači neprestani razvoj
Dinamičan ritam otvaranja Adria regiona započeo je u Hrvatskoj i ubrzo je pretočen na tržište Slovenije, a kasnije i na tržište Srbije. Vizija o stvaranju najvećeg i najpovoljnijeg brenda i lidera u regionu potvrđuje se svakodnevnim otvaranjima prodavnica. Da su planovi za daljnje širenje ambiciozni pokazuje i činjenica da Pepco ulazi i u susednu Bosnu i Hercegovinu, gde sva istraživanja ukazuju na veliki interes i popularnost brenda koji se s nestrpljenjem očekuje.
Izvrsni poslovni rezultati i okrugle brojke potvrda su dobrog smera kojim kompanija kroči od samih početaka, ali to nikako ne znači da usporava. Širenje ponude u središtu je misije Pepca i zato, osim noviteta u asortimanu dodataka za kuću, i dečija ponuda konstantno se obogaćuje proizvodima od visokokvalitetnih i prirodnih materijala.
Najveću zahvalnost Pepco ipak duguje kupcima koji su prepoznali njegovu vrednost uz obećanje kako će ih i dalje svakodnevno inspirisati i pomagati im u unapređenju svakodnevice. Niske cene su ključna snaga Pepco trgovina kako ističe većina njihovih kupaca (65%), dok je indeks zadovoljstva kupaca visokih 88% što se ogleda u brojnim nagradama industrije čije nagrade Pepco redovito osvaja.
„Kada smo pre 2 godine otvarali prvu prodavnicu u Srbiji, nismo mogli niti zamisliti kakav nas uspeh očekuje. Nakon tržišnih uspeha u Sloveniji i Hrvatskoj, Pepco se i u Srbiji ubrzo pozicionirao kao omiljena shopping destinacija za celu porodicu. Tajna našeg uspeha su povoljne cene, kvalitet proizvoda i širina asortimana i pametno širenje s kojim ne planiramo stati.“, izjavio je Tomislav Bekavac, operativni direktor Pepco Adrie.
O Pepcu
Pepco je najbrže rastući europski trgovački lanac koji nudi odeću za celu porodicu i proizvode za domaćinstvo. Kompanija ima preko 3000 prodavnica u 17 zemalja: od Estonije do Bugarske, Italije i Španije, uključujući preko 26.000 zaposlenih. Slogan "Osetite kvalitet, uživajte u ceni", privlači milione kupaca koji ostvaruju više od 28 miliona transakcija mesečno.
Brzi rast i širenje poslovanja sa sobom donosi i svest kompanije na veliki uticaj koji ovaj brzo šireći lanac ima na okruženje. Pepco provodi niz aktivnosti u područiju održivog razvoja, na temelju strategije koja pokriva sva ESG područja. Cilj kompanije je smanjiti svoj uticaj na okolinu, omogućavajući kupcima transparentniju kupovinu kroz sve veći asortiman održivih proizvoda. Na društvenom planu, cilj kompanije je podržati lični razvoj dece i mladih, negovati njihove strasti i talente i uključiti zaposlene u aktivnosti za dobrobit lokalne zajednice.
Više detalja o ponudi, brendu, zapošljavanju i potencijalnoj saradnji s vlasnicima nekretnina potražite na web stranici www.pepco.rs.
Promo