U jednom marketu na Zvezdari juče je nastao pravi haos među potrošačima jer aparat za plaćanje karticama nije radio, a zaposleni na kasama su vratili kupce koji su do kase došli sa punim korpama, a nisu bili obavešteni da plaćanje karticama u tom momentu nije bilo moguće.
- Stojim u redu jedno desetak minuta. Nosim punu korpu. Ispred mene su bili kupci koji su čak gurali i skoro pa puna kolica. Tu je bilo i suhomesnatog, voća, povrća, svega... Ja i još troje kupca u mom redu pripremili smo se za plaćanje karticama. U redu do nas takođe ljudi izvadili kartice. U jednom momentu žena na kasi kaže da plaćanje karticama trenutno nije moguće. Deka sa punom korpom ispod mene pita šta da radi sa svom ovom robom, a prodavačica odgovara da treba da vrati - priča nam jedna Beograđanka, koja je želela da ostane anonimna, i dodaje:
- Red pored nas žena kojoj je kasirka otkucala robu. Ona vadi karticu iz novčanika da plati. Žena sa kase dogovara da ne primaju karticu jer aparat ne radi i da može samo keš. Besna žena koja je kupila dve pune kese robe pita zbog čega nije nigde istaknuto obaveštenje da kartice ne rade, a kasirka ćuti. Pita ona šta bi radila da sada nema toliko para u gotovini da plati. Ova i dalje ćuti, na šta je žena koja je kupac dodala da sreća pa ima da plati toliko u kešu.
Ističe i da je ona kao i ostali potrošači iz reda krenula po prodavnici da vraća robu jer nisu imali novca kod sebe da plate u gotovini.
- Bili smo besni. Moramo da raznosimo robu po radnji, čekali smo u redu, došli do kase, ne možemo da kupimo. Da su bar stavili neko obaveštenje da im sistem ne radi, a ne da kažu bukvalno dok kucaju robu.
Kurir.rs
Bonus video: