Pet koraka koje morate napraviti

UPRAVLJAJTE VREMENOM KAO TOP-MENADŽER: Evo kako da poboljšate svoje veštine upravljanja vremenom

Tim Edukacija

Upravljanje vremenom je ključni element uspeha u današnjem svetu koji nas tera na stalni pokret. Pa ipak, mnogi od nas se bore sa organizacijom svojih obaveza i aktivnosti i neretko imamo osećaj da ne možemo sve postići.

Da kao posledica loše organizacije ne biste zapadali u stresne situacije, u ovom tekstu ćemo vam dati nekoliko korisnih saveta dopisnika magazina Harvard biznis rivju za poboljšanje vaših veština upravljanja vremenom.

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

Analizirajte svoje navike

Prvi korak u poboljšanju vaših veština upravljanja vremenom jeste da analizirate svoje navike. Zapišite kako provodite svoje dane i identifikujte oblasti u kojima gubite vreme. Na taj način ćete biti u mogućnosti da prilagodite svoje navike i da se usmerite na produktivne aktivnosti.

Postavite ciljeve

Postavljanje ciljeva je važno jer će vam pomoći da se fokusirate na ono što je bitno. Odredite svoje ciljeve za svaki dan, nedelju ili mesec i organizujte svoje vreme tako da možete ostvariti te ciljeve. Takođe je važno da svoje ciljeve zapišete, jer ćete na taj način biti motivisaniji da ih ostvarite.

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

Odredite prioritete

Svaki menadžer će vam potvrditi da je određivanje prioriteta ključno za efikasno upravljanje vremenom. Postavite prioritete za svoje obaveze i aktivnosti i organizujte svoje vreme tako da znate redosled obaveza. Tako ćete biti u mogućnosti da efikasnije, brže i kvalitetnije postignete svoje ciljeve.

Planirajte unapred

Planiranje je važan element efikasnog upravljanja vremenom. Napravite plan svojih aktivnosti za dan, nedelju ili mesec i organizujte svoje vreme tako da možete obaviti sve što je potrebno. Takođe je važno da budete fleksibilni i spremni da prilagodite svoj plan promenama koje neminovno dolaze mimo vaših želja.

Tim Edukacija 
foto: Tim Edukacija

Koristite tehnologiju

Tehnologija može biti od velike pomoći u organizaciji i planiranju aktivnosti. Stoga, koristite aplikacije kao što su Google kalendar, Trello ili Todoist da biste organizovali svoje vreme i obaveze. Takođe, koristite alarme i podsetnike kako biste se setili svojih obaveza i aktivnosti.

Uz ove savete i prilagođavanje vaše organizacije vremena prema sopstvenim potrebama, možete poboljšati veštine upravljanja vremenom i postati produktivniji i efikasniji u svemu što radite.

Tim Edukacija