službe za psihosocijalnu pomoć

U NIŠU USIJANE TELEFONSKE LINIJE ZA PSIHOLOŠKU POMOĆ? Portparolka doma zdravlja otkriva koje probleme deca najčešće prijavljuju

Shutterstock, Ilustracija, Kurir TV

Na SOS telefone niškog Doma zdravlja dnevno se javi po 50 ljudi, koji traže savete i odgovore na dileme koje ih muče. Podsećamo, u Nišu je formiran Savet za bezbednost, i otvorene 3 SOS linije za decu, roditelje i nastavnike, za psihosocijalnu pomoć, a sve u cilju smanjenja nasilja.

Ovim povodom dopisnica Kurira Milena Antić, razgovarala je sa Nevenom Simović, portparolkom Niškog doma zdravlja.

Kurir Televizija 
foto: Kurir televizija

- Dom zdravlja je nakon ovih nesrećnih događaja opredelio dve telefonske linije namenjene za psihosocijalnu pomoć deci i njihovoim roditeljima. Naravno i nastavnicima. To su telefoni savetovališta za mlade i razvojnog savetovališta. Savetovalište za mlade namenjeno je pre svega školskoj deci, a razvojno savetovalište predškolsoj deci i njihovim roditeljima.

Simović je rekla sa kojim problemima se deca najčešće javljaju.

- Najćešće su to svakodnevne nedoumice sa kojima se susreću i deca i njihovi roditelji, kao i nastavnici i vaspitači. Odnose se na probleme koje deca imaju kako sa vršnjacima, tako i sa nastavnicima i vaspitačima. Na telefone se javljaju psiholozi koji imaju pune ruke posla. Naravno, vrlo je odgovorna pozicija na kojoj se oni nalaze trenutno.

This browser does not support the video element.

01:56
U NIŠU USIJANE TELEFONSKE LINIJE ZA PSHOSOCIJALNU POMOĆ? Portparolka doma zdravlja otrkiva koje probleme deca NAJČEŠĆE prijavljuju Izvor: kurir televizija

Kurir.rs

Kurir televizija je dostupna na kanalu broj osam za korisnike MTS Iris TV, m:SAT tv, Supernova, BeotelNet, Orion telekom, Yettel Hipernet TV, Pošta NET i Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme m:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, kao i na aplikaciji Arena Cloud.