Udruženje "3,2,1-Srbija", nosilac istoimenog projekta od nacionalnog značaja, u saradnji sa Sektorom preduzetništa Privredne komore Srbije (PKS) i Fondacijom Humana srca, pokrenuli su kampanju "Osnažena žena - jača porodica" s ciljem jačanja ekonomskog položaja žena u društvu.
- U deset opština ćemo ženama pokazati na koji način mogu da apliciraju za sredstva, napišu biznis plan i predstaviti im sve informacije o tome šta država i PKS rade kada je u pitanju ekonomsko osnaživanje žena koje je prepoznato kao snažan resurs zapošljavanja - izjavila je Branislava Simanić, direktor Sektora preduzetništva PKS.
Kampanja će se, dodaje Simanićeva, u narednom periodu nastaviti i u drugim lokalnim samoupravama u Srbiji.
Danijela Vasilijević, osnivač i upravitelj Fondacije Humana srca, navodi da žene i mogu i žele da se ekonomski osnaže, ali da im često nedostaju informacije i podrška, te je ova fondacija u svoj tim uključila i psihologe i psihijatre.
Dalibor Katić, osnivač Udruženja "3, 2, 1 - Srbija", istakao je da je jedan od ciljeva projekta ekonomsko i psihosocijalno jačanje porodica, naročito žena koje su, pored činjenice da su stub porodice, u manjim sredinama u Srbiji i najbitniji faktor kada govorimo o porodičnom biznisu orijentisanom ka turizmu i poljoprivredi.
Katić je izrazio i zadovoljstvo što su potencijale projekta prepoznali vodeći ljudi u državi, prvenstveno predsednik Aleksandar Vučić i premijerka Ana Brnabić, zatim ministar turizma Husein Memić, ali i ministar inostranih poslova Ivica Dačić.
Dr Irena Đorđević, specijalista psihijatrije i psihoterapeut, istakla je da je važno doći do svih žena, posebno u ruralnim sredinama, koje nisu u prilici da se blagovremeno informišu i da je od krucijalnog značaja pomoć upravo tim ženama, a sve s ciljem da budu stabilne i nezavisne kako bi svojim preduzetništvom ojačale kapacitete čitave porodice.
Kurir.rs